[ Του ΓΙΑΝΝΗ ΦΡΑΓΚΟΥΛΗ ] |
Κε αρχισυντάκτη
Αυτά που συμβαίνουν σήμερα στην χωρά μας κατά την γνώμη μου, δεν είναι κάτι που πρόεκυψε από μόνο του. Παρακολουθώντας τις εξελίξεις και στις άλλες ευρωπαϊκές χώρες είναι σχεδόν παντού οι ίδιες, με την διαφορετικότητα της κρίσης κάθε χώρας στην οικονομία να τις φέρνει νωρίτερα ή αργότερα στον κύκλο. Η ανάδειξη σχημάτων τύπου ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ δεν έγινε γιατί ξαφνικά οι ευρωπαϊκή οικονομική ολιγαρχία έγινε φιλολαϊκή, άλλα είναι επιλογή για ένα νέο προσωπικό που θα υπηρετήσει την οικονομική της ανάκαμψη (ακόμη και ο συνασπισμός των σοσιαλδημοκρατών – χριστιανοδημοκρατών στην Γερμάνια δεν είχε τα αποτελέσματα που προέβλεπαν). Επέλεξαν κόμματα Σοσιαλδημοκρατικά, ανώδυνα για το οικονομικό σύστημα, για την εξουσία τους και τις κυβερνήσεις συνεργασίας στον καπιταλισμό, κυβερνήσεις που βλέπουμε σε Ιταλία Ελλάδα.
Τα ίδια πολιτικά σχήματα δρομολογήθηκαν σε Πορτογαλία και Ισπανία, όπου επίσης το σύστημα προσδοκά να έχουν τις ελάχιστες κοινωνικές αντιδράσεις για τα βάρβαρα μέτρα που ετοιμάζουν και εκεί. Εγκλήματα κατά των λαών λέγονται αυτά.
Πέφτουν οι μάσκες και στη Φθιώτιδα, για όλους αυτούς τους δημάρχους και τους παράγοντες που προσπαθούσαν να μας παρουσιαστούν ως επιδέξιοι καταφερτζήδες και ότι θα εξασφαλίζουν εσαεί για τους συνδημότες μας κάρτες ελεύθερης διέλευσης διοδίων. Μάλιστα ετοιμάζονται αυξήσεις στα πλευρικά διόδια από τις εταιρείες . Αναδεικνύεται από το συγκεκριμένο γεγονός ότι ο λαός δεν πρέπει να εθελοτυφλεί, πρέπει να αντιστέκεται, οφείλει να ανατρέπει. Ο αγώνας για την κατάργηση των διοδίων πρέπει να γενικευθεί.
Από την άλλη, γίνεται προσπάθεια ιδιωτικοποίησης του λιμανιού στα Καμένα Βούρλα, ενώ θα ακολουθήσουν και των άλλων καταφυγίων και λιμανιών του δήμου Μώλου - Αγίου Κωνσταντίνου. Ο Δήμος σκοπεύει να καταθέσει πρόχειρη μελέτη τώρα, για να προλάβει τις ημερομηνίες που έχει η υπουργική διάταξη και το Μάρτιο θα καταθέσει τη μελέτη, ενδεχομένως μαζί με τον ιδιώτη για το πρόγραμμα χρηματοδότησης. Έτσι ώστε ο ιδιώτης να νοικιάζει τις υπηρεσίες του λιμανιού στους ντόπιους και ενδεχόμενους σε κάποιους τουρίστες. Ενώ θα έπρεπε το λιμάνι να κατοχυρωθεί ως δημοτική υπηρεσία, και με κανονισμό, ως φυσική περιουσία των δημοτών. Η «ανταποδοτικότητα» που επικαλούνται ως πλεονέκτημα, στην πραγματικότητα είναι μόνο τα κέρδη κάποιων επενδυτών. Όπως και ο προϋπολογισμός του δήμου που αύξησε τα δημοτικά τέλη, άλλα και η στάση τους για τα διόδια, δείχνουν ότι σε λίγο θα χρεώνουν στους δημότες και τον αέρα που αναπνέουν.
Όλοι αυτοί οι «εκσυγχρονιστικοί νταλκάδες», φαίνεται από το αποτέλεσμα ότι βάζουν το κάρο μπροστά από το άλογο. Οφείλουμε να μην μασήσουμε, όλοι γίνονται μάγκες γιατί μας έπεισαν για την αντιπροσώπευση και όχι την συμμετοχή μας στις αποφάσεις.
Σε μία άλλη κατεύθυνση, ένας πραγματικά φιλολαϊκός δήμος πρέπει να έχει ως στόχο τις πραγματικές ανάγκες των πολιτών του. Τα δημοτικά του τέλη να καταμερίζονται με γνώμονα τις λαϊκές ανάγκες και όχι την ανταποδοτικότητα, τα έργα του να γίνονται πρώτα και κυρία για τους δημότες του. Ένας τέτοιος δήμος μπορεί και είναι σήμερα, και όχι στην άλλη ζωή, με όλες τις δυσκολίες, ο δήμος Πάτρας που έχει κομμουνιστή δήμαρχο. Παραθέτω τα έργα του όπως δημοσιεύτηκαν στον τύπο και τα συμπεράσματα δικά σας.
«Στο Δημοτικό Συμβούλιο του Δήμου Πάτρας που συνεδρίασε στις 7/12/2015 συζητήθηκαν και εγκρίθηκαν στα πλαίσια του προϋπολογισμού:…
- Απαλλάσσονται πλήρως από τα Δημοτικά Τέλη ζώνες γύρω από την Ξερόλακκα και το Βιολογικό Καθαρισμό (φτωχές περιοχές του Δήμου).
- Συνεχίζεται η πλήρης απαλλαγή από τα δημοτικά τέλη στις άπορες οικογένειες, σε άτομα με αναπηρία άνω των 67%, η πλήρης απαλλαγή για πολύτεκνες και τρίτεκνες οικογένειες καθώς από φέτος για πρώτη φορά και τις μονογονεϊκές οικογένειες.
- Για πρώτη φορά απαλλάσσονται κατά 50% των τελών οι μακροχρόνια άνεργοι.
- Αντίστοιχα ανακουφίζονται οι μικροί επαγγελματοβιοτέχνες με τη μεταφορά σε συντελεστή ανάλογα με την περιοχή, καταργώντας το όριο των 750 τ.μ. για την επαγγελματική στέγη.
- Μειώνονται κατά 10% τα τέλη κατάληψης κοινοχρήστων χώρων (τραπεζοκαθίσματα).
- Εντάσσονται στο χαμηλό συντελεστή υπόγεια, κλειστά γκαράζ, ημιυπαίθριοι χώροι και όλα τα ιδρύματα της πόλης.
- Μεταφέρονται στο συντελεστή 4,5 οι βιομηχανίες, τα σούπερ μάρκετ, οι ιδιωτικές κλινικές και τα θεραπευτήρια, ασφαλιστικές εταιρείες, εταιρείες σταθερής και κινητής τηλεφωνίας, τράπεζες, πολυκαταστήματα, κοινωφελείς οργανισμοί (ΔΕΗ, ΟΤΕ, ΕΛΤΑ), εταιρείες logistics, καζίνο, εταιρείες έτοιμου σκυροδέματος.
ΝΑ ΠΩΣ ΜΠΟΡΕΙ ΚΑΙ ΣΗΜΕΡΑ ΝΑ ΕΞΥΠΥΡΕΤΟΥΝΤΑΙ ΟΙ ΑΝΑΓΚΕΣ ΤΩΝ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ
Υ.Γ. Οι διαβεβαιώσεις Συκιώτη για συνεννόηση με τους ψαράδες έχουν σήμερα όση αξία είχαν οι δηλώσεις Τετριμίδα λίγο πριν εγκαινιαστούν τα διόδια στην Άγια Τριάδα. Οι κάτοικοι γνωρίζουν ότι οι παντός είδους κάρτες διοδίων και διαβεβαιώσεις έχουν ημερομηνία λήξης.
Γιάννης Φραγκούλης
Αυτοκινητιστής
Καμένα Βούρλα
ΕΧΩ ΚΑΙΡΟ ΝΑ ΔΙΑΒΑΣΩ ΚΑΤΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΑΛΕΞΙΟΥ ΤΙ ΕΓΙΝΕ ΧΑΘΗΚΕ Η ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΖΕΙ ΤΟ ΕΠΟΜΕΝΟ ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΤΟΥ ΣΤΕΚΙ .ΠΑΝΤΩΣ ΑΛΕΞΙΟΥ ΜΕΤΑΞΥ ΜΑΣ Ο ΣΥ ΡΙ ΖΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΤΟΜΕΙΣ ΤΑ ΕΧΕΙ ΚΑΝΕΙ Σ...Α . ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ ΑΡΙΣΤΕΡΑ ΚΑΙ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ .
ΑπάντησηΔιαγραφήΦΙΛΕ Ο ΑΛΕΞΙΟΥ ΔΕ ΧΑΘΗΚΕ ΑΠΛΑ ΤΑ ΚΑΝΕΙ ΓΑΡΓΑΡΑ
ΑπάντησηΔιαγραφήΚΥΡΙΕ ΑΛΕΞΙΟΥ ΠΕΡΑ ΑΠΟ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΜΟΥ ΣΑΝ ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΣΟΥ ΕΥΧΟΜΑΙ ΠΕΡΑΣΤΙΚΑ ΣΟΥ ΚΑΙ ΓΡΗΓΟΡΗ ΑΝΑΡΩΣΗ
Διαγραφή