Του ΓΙΑΝΝΗ ΦΡΑΓΚΟΥΛΗ |
Το περιβόητο
νομοσχέδιο για τα ΤΑΞΙ που θα καταργούσε την UBER και την μεταφορά με ΙΧ, δεν κάνει τίποτα από τα παραπάνω. Πρόκειται
για ένα λαγό προσχέδιο που έβγαλε το υπουργείο και διατείνεται ότι ρυθμίζει τη
λειτουργία των ηλεκτρονικών εφαρμογών.
Θυμίζει την ηγεσία του ΣΑΤΑ από το
πρόσφατο παρελθόν που μιλούσε για καλή και κακή απελευθέρωση, που ισχυριζόταν
ότι ο νομός Χατζιδάκη για τις μεταφορές ήταν σε σωστή κατεύθυνση, που κατεύθυναν
τελικά τους ταξιτζήδες στις ηλεκτρονικές εφαρμογές. Όλοι αυτοί τώρα, μαζί με
την «αριστερή» κυβέρνηση, κάνουν την
πάπια.
Η κόντρα του
προέδρου του ΣΑΤΑ και της Ομοσπονδίας Λυμπερόπουλου με τον Δανδράκη, που τώρα
εκπροσωπεί τον μεγαλοεπενδυτή BEAT DAIMLER BENZ,
είναι προσχηματική. Δεν θα μπορούσε να γίνει μεγαλύτερη διαφήμιση της BEAT στα
ΜΜΕ, από αυτήν την στάση του Λυμπερόπουλου.
Επίσης, η
διαφωνία του BEAT και
των άλλων εφαρμογών για το προσχέδιο είναι η αύξηση της φορολογίας που τους
επιβάλλεται, καθώς τις μετατρέπει σε εταιρείες μεταφορών.
Ένα είναι βέβαιο, ότι το νομοσχέδιο δεν θα το
δούμε πριν το συνέδριο της ομοσπονδίας ΤΑΞΙ, διευκολύνοντας έτσι τον
Λυμπερόπουλο.
Το προσχέδιο
είναι κομμένο και ραμμένο για να εξυπηρετήσει τα συμφέροντα της UBER, της BEAT και άλλων μεταφορικών εταιρειών που
θα προκύψουν.
Στο άρθρο 1 περιέχει όπως παρουσιάζεται στο προσχέδιο «τα ζητήματα
της ηλεκτρονικής ή τηλεφωνικής διαμεσολάβησης μεταφορικού έργου», δηλαδή του έργου
που παρέχει ο Δανδράκης, με σύμβαση υποχρεωτική για τον ταξιτζή 3-5 έτη και μια
σειρά 14 διατάξεων.
Το άρθρο 2 περιέχει «Ηλεκτρονική ή τηλεφωνική διαμεσολάβηση
για την μετακίνηση επιβατών με οχήματα ιδιωτικής χρήσης. Ρύθμιση του πλαισίου
ηλεκτρονικής ή τηλεφωνικής διαμεσολάβησης για την εκμίσθωση επιβατηγών
ιδιωτικής χρήσης αυτοκινήτου με οδηγό για ελαχίστη διάρκεια και υπό ειδικές
προϋποθέσει». Δηλαδή, το έργο που παρέχει η UBER τα χιλιάδες ενοικιαζόμενα και άλλοι στο μέλλον. Επιτρέπει στα
τουριστικά γραφεία και ενοικίασης αυτοκίνητων και στους συνεταιρισμούς μας,
σύμβαση ενοικιάσεων 3 ωρών στο άρθρο 14. Καθορίζει την απόσυρση αυτοκίνητων στα
22 έτη.
Το
νομοσχέδιο στις επιμέρους διατάξεις βάζει κανόνες που ευνοούν την συγκέντρωση
της μεταφοράς σε λίγους μεγάλους. Είναι η συνέχεια του νόμου της απελευθέρωσης,
της εργαλειοθήκης του ΟΟΣΑ. Επουσιώδεις αλλαγές αναμένονται. Π.χ. θα κατεβάσουν
τα έτη απόσυρσης. Με δεδομένη την εφαρμογή σύνδεσης με την Εφορία των
ταξιμέτρων και τη γενίκευση του πλαστικού χρήματος στο τέλος του 2018, αλλά και
την ανέχεια του κόσμου, ένα είναι σίγουρο. Μας πάνε δεμένους στη σύμβαση με τις
εφαρμογές.
Η φορολογία
και η μείωση της, φθηνότερο πετρέλαιο με μείωση του ειδικού φόρου, η επιδότηση
αλλαγής των ταξί, είναι μερικά από τα μέτρα που θα πρέπει να παλέψει το
σωματείο. Η αντίδραση μας για την καθυστέρηση των εξελίξεων της συγκέντρωσης
και ο αποκλεισμός των ηλεκτρονικών εφαρμογών, εργολάβων και λοιπών αρπακτικών
από τα ΤΑΞΙ, θα είναι ανάσα για τους ταξιτζήδες.
Γιάννης Φραγκούλης
Αυτοκινητιστής
Καμένα Βούρλα
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Παρακαλούμε γράφετε τα σχόλια σας με ελληνικούς χαρακτήρες (κεφαλαία ή μικρά). Επίσης παρακαλούμε πολύ να μην γράφετε υβριστικά σχόλια. Πάντα υπάρχει τρόπος να περιγράψετε μία κακή κατάσταση χωρίς ύβρεις.
Σχόλια με λατινικούς ή άλλους χαρακτήρες, όπως επίσης σχόλια υβριστικά και συκοφαντικά στο εξής θα διαγράφονται.
Παρακαλούμε λοιπόν τους φίλους αναγνώστες:
ΟΧΙ SPAM,
ΟΧΙ GREEKLISH,
ΟΧΙ ΠΡΟΣΒΛΗΤΙΚΑ ΣΧΟΛΙΑ
Παρακαλούμε επίσης τα σχόλιά σας να είναι σχετικά με την ανάρτηση.
ΣΤΑ ΕΠΩΝΥΜΑ ΑΡΘΡΑ, ΠΑΡΑΚΑΛΟΥΜΕ ΚΑΙ ΕΠΩΝΥΜΑ ΣΧΟΛΙΑ.