ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΤΗΣ "ΣΥΜΜΑΧΙΑΣ ΠΟΛΙΤΩΝ ΛΟΚΡΙΔΑΣ" ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΟΣΥΡΣΗ ΔΥΟ ΣΟΒΑΡΩΝ ΘΕΜΑΤΩΝ ΑΠΟ ΤΟ Δ.Σ. ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ ΠΡΟΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟΥ 2014
ΣΥΜΜΑΧΙΑ ΠΟΛΙΤΩΝ ΛΟΚΡΙΔΑΣ
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΛΟΚΡΩΝ
12/12/2014
ΤΑ 2 ΣΟΒΑΡΑ ΘΕΜΑΤΑ ΠΟΥ ΑΠΟΣΥΡΘΗΚΑΝ
ΚΑΙ Η ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ ΠΡΟΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟΥ
2014
Στο πρόσφατο Δ.Σ του Δήμου Λοκρών 2 θέματα,
αρκετά σοβαρά, αποσύρθηκαν μετά από συζήτηση:
·
Α μίσθωση ακινήτου στη περιοχή Καλύψω
Αρκίτσας
ο
Δήμαρχος εισηγήθηκε να ζητήσει από το
Ταμείο παρακαταθηκών και δανείων τη μίσθωση ακινήτου στη Καλύψω από το Δήμο
Λοκρών, με σκοπό την ενοικίασή του μετά από δημοπρασία σε ιδιώτη. Μάλιστα
πρότεινε τη σύσταση επιτροπής που θα καθορίσει την αξία του ακινήτου!
Αλήθεια
δεν μπορώ να καταλάβω το σκεπτικό του Λιόλιου. Πιστεύει πως θα υπάρξει
επενδυτής που θα θέλει να αξιοποιήσει ένα ακίνητο (ακατάλληλο όπως τα
περισσότερα) σε μια περιοχή ερειπίων?
Μία πρώτη εξήγηση είναι ότι δεν σκέπτεται
Μια δεύτερη ότι προσπαθεί έτσι να δείξει το
ενδιαφέρον του για την τουριστική
ανάπτυξη της περιοχής!
Μια
Τρίτη ……αφήστε το ίσως θεωρηθώ συκοφάντης!
·
Β
Ενστάσεις –αιτήσεις δημοτών επί λογαριασμών ύδρευσης
Σε Δημ. Συμβούλιο
στις 31-10-2014 ψηφίστηκε η συγκρότηση
3μερούς επιτροπής εξέτασης ενστάσεων –αιτήσεων λογαριασμών ύδρευσης
αποτελούμενη:
Α) από τον Κο Πρόεδρο του Δημοτικού Συμβουλίου ως
Πρόεδρο,
Β) από τον αρμόδιο Αντιδήμαρχο ύδρευσης, Κο Γεώργιο
Σταθουλόπουλο ή τον αντικαταστάτη του,
Γ) από τον αρμόδιο Δ.Σ. επίλυσης φορολογικών διαφορών Κο
Αναστάσιο Θεοχάρη,
Δ) από τον εκπρόσωπο του Συνδυασμού Λαϊκής Συσπείρωσης
Κο Γεώργιο Ρούσση, με αναπληρωτή του τον Δ.Σ. Κο Κωνσταντίνο Πάσσα,
Ε) από τους προέδρους των Δημοτικών Κοινοτήτων Αταλάντης
Κο Ανέστη Κατσούλη, Λιβανατών Κα Γιαννούλα Πάσσα, και Μαλεσίνας Κα Μαρία
Δουμάνη, ή τους αντικαταστάτες τους κατά περίπτωση.
Η επιτροπή αυτή συνεδρίασε στις 18-11-2014 και εξέτασε
τις υπάρχουσες αιτησεις-ενστάσεις.
Ο Πρόεδρος του Δημ. Συμβουλίου και πρόεδρος της εν
λόγω επιτροπής εισηγείται στο Δημοτικό Συμβούλιο:
Α αιτήσεις πολιτών που ζητούν μείωση οφειλής
1.υπερβολική
χρέωση λόγω λανθ/νης ένδειξης.
23 άτομα
ζητούν μείωση οφειλής. Τα ποσά ξεκινούν από 71 ευρώ μέχρι 1226 ευρώ
Οι μετρήσεις αυτές
τά έτη 1999 2002,2003,2008,2009, 2010,2011,2012,2013 και 2014.
Να δεκτώ τα 4 τελευταία χρόνια αλλά και πάλι τώρα το θυμήθηκαν! Αλλά ΟΧΙ
κύριοι και το 1999!
2.
υπερβολική κατανάλωση που οφείλεται σε διαρροή
19 άτομα ποσά
από 65 ευρώ εως 874 ευρώ
Έτη: 2005,2006,2007,2009,2010,2011,2012,2013,
2014!!!!!!!!
Ελπίζω ότι μέχρι σήμερα να
έχουν φτιάξει τις διαρροές!
3 .λόγω μη
λήψης ειδοποιητηρίου
2 άτομα στο θεολόγο ποσά : 699 ευρώ
και 1113 ευρώ. Χρονολογία Αγνωστη.
4. λόγω
λανθασμένης ένδειξης υδρομετρητή
5 άτομα με ποσά από 130 ευρώ έως 419 ευρώ.
Χρονολογία: 2010,2013
5.η μέτρηση
ήταν ετήσια και η χρέωση έγινε στη μεγαλύτερη κλίμακα
5 άτομα με ποσά χρέωσης από 125 ευρώ μέχρι 514 ευρώ
Β .αιτήσεις που ζητούν διαγραφή
1.ειχαν
ζητήσει διακοπή παροχών που δεν έγινε
5
άτομα με ποσά από14 ευρώ μέχρι 414 ευρώ τά έτη από το
2007-2012, 2013, από το 2003 -2013, 2008 -2012, 2008-σήμερα. Δηλαδή σε 1περιπτώση πέρασαν και 10 χρόνια να
διακοπεί η σύνδεση??
2 λόγω
λανθασμένης χρέωσης ( μη υδροδοτούμενα κτίρια, ανύπαρκτες παροχές)
22 άτομα με ποσά από 9ευρώ έως 397ευρώ χρονολογίες:
2012 ,2013, 2014 και από 2003-2013, 2006-2013, 2011-2013 ( δηλ 10, 7, και 2
χρόνια να αντιληφθούν τη λάθος χρέωση) επίσης σε κάποια άτομα υπάρχει μόνο ο
αρ. Καρτέλας.
3. λόγω
μεγάλης διαρροής
1 περίπτωση που
μάλλον είχε 2 χρόνια μεγάλη διαρροή αφού
το χρονικό διάστημα που χρεώθηκε είναι το 2011, 2012 και α΄τετρ.2013
Το ποσό !!!15.687ευρώ
Το μόνο που μπορώ να πω, είναι ότι κάποιες
περιπτώσεις βγάζουν μάτι!!!!!!!!!!
ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ ΠΡΟΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟΥ 2014
Ενα πρώτο σχόλιο είναι ότι 10 εργάσιμες μέρες πριν το
τέλος του 2014 γίνεται τροποποίηση προϋπολογισμού, γιατί όπως αναφέρεται στην
εισήγηση υπάρχει ανάγκη δημιουργίας πιστώσεων για την κάλυψη έκτακτων αναγκών,
οι οποίες δεν είχαν προβλεφθεί .
Δεύτερον ότι
υπάρχουν
Α. 33 μεταφορές πιστώσεων στο αποθεματικό του Δήμου .
Β. 50 μεταφορές
πιστώσεων από το αποθεματικό του Δήμου
Κάποιες από τίς 83 μεταφορές πιστώσεων με
προβληματίζουν
· 40.829,85 ευρώ μεταφέρονται από τον κωδικό «ΠΥΡΟΠΡΟΣΤΑΣΙΑ 2013» στό
αποθεματικό του Δήμου. Δηλαδή περίσσευαν τα λεφτά αυτά από το 2013?
· 50.000 ευρώ μεταφέρονται από τον κωδ. ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΚΕΡΚΙΔΩΝ ΣΤΟ ΓΗΠΕΔΟ ΑΤΑΛΑΝΤΗΣ στο αποθεματικό του
Δήμου.
· 90.000 ευρώ μεταφέρονται από τον κωδ. ΒΙΟΛΟΓΙΚΟΣ ΚΑΘΑΡΙΣΜΟΣ
ΑΤΑΛΑΝΤΗΣ στο αποθεματικό του Δήμου
· 3.000 ευρώ μεταφέρονται από τον κωδ. ΣΥΝΤΗΡΗΣΗ ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΚΤΙΡΙΩΝ στο
αποθεματικό του Δήμου.
· 2.000 ευρώ, 16.000 ευρώ,
10.000 ευρώ (συνολικά 38000 ευρώ) μεταφέρονται από τον κωδ. ΠΡΟΜΗΘΕΙΑ ΚΑΥΣΙΜΩΝ ΚΑΙ
ΛΙΠΑΝΤΙΚΩΝ στο αποθεματικό του Δήμου.
Από τη άλλη ενισχύονται κωδικοί που αφορούν
·
συντήρηση σχολικών κτιρίων (ΔΕ Οππουντίων-ΔΕ Μαλεσίνας) από 1.500 ευρώ
·
συντήρηση καθαρισμός χειμάρρων,(14500 ευρώ και 10600 ευρώ)
·
συντήρηση- καθαρισμός επαρχιακών δρόμων (11.600 ευρώ και 20.500 ευρώ)
· φόρτωση μεταφορά στερεών
αντικειμένων από ΔΕ Μαλεσίνας 8.700 ευρώ, από ΔΕ οπουντίων 14.600 ευρώ, πάλι ΔΕ Μαλεσίνας
8.700 ευρώ και πάλι 14.600 από ΔΕ Οππουντίων
Είναι και άλλοι κωδικοί (η τροποποίηση του
προϋπολογισμού είναι αναρτημένη στη διαύγεια) αναφέρω μόνο κάποιους
ενδεικτικούς που δείχνουν οτι ο Δήμος:
- Δεν έχει καλό προγραμματισμό εξόδων και αναγκών.
- Τα διπλά ποσά για το ίδιο έργο σημαίνει απ ευθείας αναθέσεις και κατάτμηση των έργων.
Τα Δημοτικά έργα θα πρέπει να ανατίθενται μέσω δημοπρασίας για να έχει μεγαλύτερο οικονομικό όφελος ο Δήμος.
ΜΑΛΙΣΤΑ... Ο ΑΤΑΛΑΝΤΙΝΑΙΟΣ ΔΗΜΑΡΧΟΣ, Η ΔΗΜΑΡΧΑΡΑ ΜΑΣ, ΚΟΒΕΙ ΧΡΗΜΑΤΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΤΑΛΑΝΤΗ (ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΑΠΟ ΣΗΜΑΝΤΙΚΑ ΕΡΓΑ ΌΠΩΣ ΤΟ ΓΗΠΕΔΟ ΑΤΑΛΑΝΤΗΣ ΚΑΙ Ο ΒΙΟΛΟΓΙΚΟΣ ΚΑΘΑΡΙΣΜΟΣ) ΚΑΙ ΔΙΝΕΙ ΧΡΗΜΑΤΑ ΣΤΗ ΜΑΛΕΣΙΝΑ ΚΑΙ ΤΟ ΜΑΡΤΙΝΟ... ΝΑ ΧΑΙΡΟΜΑΣΤΕ ΤΟΝ ΑΤΑΛΑΝΤΙΝΑΙΟ ΔΗΜΑΡΧΟ ΠΟΥ ΒΓΑΛΑΜΕ... ΚΙ ΑΝ ΔΕΙΤΕ ΠΟΤΕ ΤΕΛΕΙΩΜΕΝΑ ΤΟ ΒΙΟΛΟΓΙΚΟ, ΤΟ ΑΠΟΧΕΤΕΥΤΙΚΟ ΚΑΙ ΤΟ ΓΗΠΕΔΟ ΑΤΑΛΑΝΤΗΣ... ΝΑ ΜΟΥ ΓΡΑΨΕΤΕ!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΔΗΜΑΡΧΑΡΑ ΜΟΥ!!!