Πέμπτη 16 Οκτωβρίου 2014

Επιστολή προς τον Πρωθυπουργό και Ερώτηση προς τον αρμόδιο Υπουργό για τα διόδια

  
Ο Βουλευτής Φθιώτιδας κος Δημήτρης Μπριάνης, αφουγκραζόμενος το λαϊκό αίσθημα, κατέθεσε σήμερα ερώτηση προς τον Υπουργό Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων σχετικά με το θέμα των διοδίων στο Νομό μας, επισημαίνοντάς του την κρισιμότητα του θέματος.

Ο κος Μπριάνης - μεταξύ άλλων- ρωτά τον κο υπουργό, αν προτίθεται να προβεί σε αναθεώρηση και επανεξέταση των συμβάσεων προς όφελος των κατοίκων του Νομού, αν πρόκειται να προβεί σε μείωση των σταθμών διοδίων και του δυσβάσταχτου κόστους αυτών και αν πρόκειται να ανασχεδιασθεί η ύπαρξη και λειτουργία σταθμών στις εισόδους και εξόδους των πόλεων με το σύστημα της χιλιομετρικής χρέωσης.

Επίσης ρωτά τον κο Χρυσοχοΐδη, αν πρόκειται να καταργηθούν οι πλευρικοί σταθμοί που χρεώνουν τους πολίτες κατά την έξοδό τους προς το δευτερεύον οδικό δίκτυο, αν πρόκειται να παρασχεθεί έκπτωση ή άλλου είδους διευκόλυνση στους πολίτες της Φθιώτιδας, οι οποίοι λόγω της γεωγραφικής θέσης του νομού είναι υποχρεωμένοι να χρησιμοποιούν την νέα εθνική οδό ακόμη και για σύντομες μετακινήσεις τους και πότε θα ολοκληρωθούν τα έργα στο δευτερεύον οδικό δίκτυο.

Παράλληλα, λόγω της σπουδαιότητας του ζητήματος και του κοινωνικού και πολιτικού κόστους που αυτό έχει, επέδωσε επιστολή προς τον Πρωθυπουργό της χώρας ζητώντας του να επιληφθεί και να παρέμβει προσωπικά για την πολιτική διευθέτηση του ζητήματος.

Την Τρίτη 21/10/2014, ο κος Μπριάνης, μαζί με βουλευτές που συνυπογράφουν την ερώτηση για τον Ε65 θα συναντηθεί με τον Υπουργό Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων Μιχάλη Χρυσοχοίδη, προκειμένου να ενημερωθούν και να λάβουν απαντήσεις σχετικά με την πορεία του αυτοκινητοδρόμου.

Ακολουθεί το πλήρες κείμενο, 
   (α) της επιστολής προς τον Πρωθυπουργό και 
   (β) της ερώτησης προς τον Υπουργό Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων:


(Α) 

Αξιότιμο κύριο 
Αντώνη Σαμαρά
Πρωθυπουργό 

Κύριε Πρόεδρε,
Από το Νομό Φθιώτιδας διέρχεται μεγάλο  τμήμα  του εθνικού  αυτοκινητοδρόμου, το οποίο όμως έχει δυστυχώς επιβαρυνθεί υπέρμετρα από τη δημιουργία πλήθους σταθμών διοδίων, -οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται-, και από την πρόσθετη επιβάρυνση του κόστους διέλευσης απ αυτούς, της τάξεως του 65%, σε σημείο που η χρήση του εθνικού αυτοκινητοδρόμου από τους πολίτες να καθίσταται πλέον από δυσχερής έως αδύνατη. 
Το  γεγονός ότι επιτέλους μετά από χρόνια, με πολλές θυσίες των Ελλήνων φορολογούμενων πολιτών αλλά και μέριμνα της πολιτείας και των εντεταλμένων οργάνων της,  αποκτήσαμε ασφαλές οδικό δίκτυο κατά μέγα μέρος, δεν αποτελεί καύχημα για κανέναν , όταν από τις επικρατούσες συνθήκες που προανέφερα  η χρήση του αυτοκινητοδρόμου και η ασφάλεια που αυτή παρέχει, γίνεται ολοένα και πιο δύσκολη και αδύνατη για τους πολίτες, και η απόλαυση της ασφάλειας που αυτοί παρέχουν, «προνόμιο» ολοένα και λιγότερων, έτσι που μπορεί να υποθέσει κανείς ότι οι αυτοκινητόδρομοι έγιναν και απευθύνονται σε λίγους προνομιούχους. 
Είναι  γνωστό ,ότι στο Νομό μας  η σημερινή  χρήση του αυτοκινητοδρόμου από τους κατοίκους είναι εκ των πραγμάτων επιβεβλημένη και αναγκαία, αφού οι περισσότεροι Δήμοι και τα χωριά μας είναι  κατά μήκος της Ε.Ο και για την πιο απλή καθημερινή μετακίνηση πρέπει κατ’ανάγκη να χρησιμοποιείται το εθνικό δίκτυο αυτοκινητοδρόμου, ενώ από την άλλη, το παράπλευρο οδικό δίκτυο δεν είναι έτοιμο, παρά την ρητή υποχρέωση των παραχωρησιούχων από τις συμβάσεις πριν την εγκατάσταση νέων σταθμών διοδίων, προκειμένου να προσφέρουν ασφαλές εναλλακτικό οδικό δίκτυο χωρίς την καταβολή τέλους διοδίων. 
Ως παράδειγμα φέρω την επαρχιακή οδό Μώλου-Θερμοπυλών παραπλεύρως του σταθμού διοδίων της Αγίας Τριάδας, η οποία φανερώνει την ανεπάρκεια των σχετικών υποδομών, όπου οι πολίτες για την πιο απλή μετακίνησή τους από ή προς τα Κ.Βούρλα, -προσφιλή τόπο αναψυχής-, υποχρεούνται να διαβούν έναν κάκιστο καρόδρομο με λάσπες το χειμώνα και σκόνη το καλοκαίρι, γεμάτο πέτρες, που καταπονεί τα οχήματα. 
Περαιτέρω, με την εγκατάσταση νέων σταθμών πλευρικά της εθνικής οδού, όπως στην είσοδο  της παλαιάς οδού μέσω Μπράλου, αποκλείστηκε και από εκεί η πρόσβαση των οδηγών, που έως τώρα ήταν ελεύθερη, με κόστος διοδίων που είναι βέβαιο ότι στο άμεσο μέλλον θα διπλασιαστεί, και αναρωτιέται λοιπόν κανείς γιατί οι χρήστες- οδηγοί της παλαιάς εθνικής οδού, που προυπήρχε των συμβάσεων παραχώρησης, έχασαν και αυτό το δικαίωμα της ακώλυτης πρόσβασης από τον παλαιό δρόμο. 
Η Φθιώτιδα, για πολλά χρόνια θρήνησε εκατοντάδες θύματα, νεκρούς και αναπήρους σε  φυτική  κατάσταση, από  κρανιοεγκεφαλικές   κακώσεις λόγω του φονικότατου πέταλου του Μαλιακού, το οποίο αντικατέστησε πλέον ένας  ασφαλής  και σύγχρονος αυτοκινητόδρομος στο μεγαλύτερο μέρος του, όμως αντί το πρόβλημα να λυθεί οριστικά και διά παντός, τη θέση του φονικού πετάλου πήραν πολλά μικρότερα φονικά πέταλα παραδρόμων και ακατάλληλων, παράπλευρων, δευτερευόντων οδικών δικτύων, που όχι μόνο δεν παρέχουν καμία ασφάλεια, αλλά λειτουργούν   πολλαπλασιαστικά ως προς τους κινδύνους που επιφυλάσσουν για τους ανύποπτους οδηγούς, οι οποίοι αναγκάζονται όλο και περισσότερο να τους προτιμούν, να αυξάνεται υπέρμετρα ο φόρτος της κυκλοφορίας από μικρά και μεγάλα οχήματα, να επιβαρύνεται ακόμη περισσότερο  το ακατάλληλο οδικό δίκτυο, και καθημερινά να αυξάνονται τα τροχαία δυστυχήματα,-εν πολλοίς θανατηφόρα-, ενώ βαρέα οχήματα διέρχονται καθημερινά από χωριά και πλατείες όπου παίζουν ανυποψίαστα παιδιά. 
Χωρίς να  είμαστε αρνητές των έργων που έγιναν, ούτε βέβαια των σταθμών διοδίων και της καταβολής του αναγκαίου τέλους διέλευσης απ αυτούς, και σεβόμενοι τις ψηφισμένες από το Ελληνικό Κοινοβούλιο συμβάσεις παραχώρησης το έτος 2007 και 2013, δεν συνηγορούμε  στην μέγιστη πλειοψηφία μας σε ακραίες, ανεδαφικές  και λαικίστικες φωνές περί  δήθεν πλήρους κατάργησης των σταθμών, αλλά δεν μπορούμε και να κλείνουμε αυτιά και μάτια στις μεγάλες κοινωνικές επιπτώσεις που δημιούργησε στην πράξη η εκτέλεση αυτών των συμβάσεων, για τις οποίες τουλάχιστον χρειάζεται επανεξέταση. 
Η πράξη απέδειξε  ότι συσσωρεύτηκαν πολλά προβλήματα, υπάρχει καταφανής δυσλειτουργία  στη χρήση των αυτοκινητοδρόμων ,μεγάλες κοινωνικές και οικονομικές επιπτώσεις που δεν πρέπει να αφήσουν αδιάφορη την Πολιτεία, ενώ υπάρχει μεγάλο πεδίο για ριζική αναμόρφωση και βελτίωση του υφιστάμενου καθεστώτος των διοδίων. 
Η Ελλάδα θα μπορούσε να ακολουθήσει το πρότυπο προηγμένων χωρών της Ευρώπης, όπως η Ιταλία, όπου οι σταθμοί διοδίων βρίσκονται στις εξόδους και στις εισόδους των πόλεων, με δίκαιη και αναλογική χιλιομετρική χρέωση, ενώ στον εθνικό αυτοκινητόδρομο εξασφαλίζεται η απρόσκοπτη και ταχεία κυκλοφορία των οχημάτων που δεν παρεμποδίζεται από την ύπαρξη συνεχών σταθμών διοδίων.  
Επειδή το πρόβλημα είναι ιδιαίτερα οξύ με μεγάλο κοινωνικό κόστος στην περιοχή, μη δυνάμενο  να εξαντληθεί στον Κοινοβουλευτικό έλεγχο και μην υπάρχοντας νομικά εργαλεία που μπορούν να επιφέρουν άμεσο αποτέλεσμα όσον αφορά την αντιμετώπισή του, παρακαλώ, -γνωρίζοντας την κοινωνική ευαισθησία σας-, όπως επιληφθείτε προσωπικά για την πολιτική διευθέτηση του προβλήματος, ήτοι την αναθεώρηση  και επανεξέταση των υφιστάμενων  συμβάσεων παραχώρησης,- επί τω βελτίω και προς όφελος των χρηστών των αυτοκινητοδρόμων-, την μείωση των σταθμών διοδίων, του κόστους αυτών και την θεσμοθέτηση χιλιομετρικής χρέωσης, την λήψη πρόνοιας για τους κατοίκους του Νομού Φθιώτιδος, και των οικείων δήμων που βρίσκονται πέρα και γύρω από την Εθνική οδό, -και ιδιαίτερα των ασθενέστερων οικονομικά αυτών-,για ελεύθερη και ακώλυτη μετακίνηση, την κατάργηση των πλευρικών σταθμών που ουσιαστικά χρεώνουν στους πολίτες υπηρεσίες σε παράπλευρο, δευτερεύον  επαρχιακό προυπάρχον οδικό δίκτυο, και τέλος την ύπαρξη ασφαλούς παράπλευρου οδικού δικτύου από εκείνους που έχουν υποχρέωση να το κατασκευάσουν πριν την καταβολή οποιουδήποτε αντίτιμου διοδίων και δημιουργίας νέων σταθμών. 
Μετά τιμής 
Ο υπογράφων Βουλευτής  
Δημήτριος Κ. Μπριάνης


(Β)
ΠΡΟΣ ΤΗ ΒΟΥΛΗ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ

ΕΡΩΤΗΣΗ 

Προς τον Υπουργό Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων  

Θέμα: Διόδια  Εθνικής  οδού 
Από το Νομό Φθιώτιδας διέρχεται μεγάλο  τμήμα  του εθνικού αυτοκινητοδρόμου, το οποίο όμως έχει επιβαρυνθεί υπέρμετρα με τη δημιουργία πλήθους σταθμών διοδίων, (πολύ περισσότερα από κάθε άλλο Νομό), σε σημείο που ο Νομός μας να είναι σε κατάσταση « Ελεύθερου-Πολιορκημένου», και η χρήση του εθνικού αυτοκινητοδρόμου από τους πολίτες να γίνεται μετ’εμποδίων. 
Στους πολλούς αυτούς σταθμούς διοδίων, –που ολοένα αυξάνονται και πληθύνονται όπως τα μανιτάρια στο δάσος,  και  ήδη  ετοιμάζονται  και νέοι σταθμοί  διοδίων  -, ήρθε να προστεθεί  και η πρόσθετη επιβάρυνση του  κόστους διέλευσης απ αυτούς, της τάξεως του 65 %, με τις πρόσφατες γενναίες και παράλογες αυξήσεις , και η οποία κατέστησε δυσχερή έως αδύνατη τη χρήση του αυτοκινητοδρόμου. 
Κύριε Υπουργέ, το γεγονός ότι επιτέλους μετά από χρόνια, με πολλές θυσίες των Ελλήνων φορολογούμενων πολιτών αλλά και μέριμνα της πολιτείας και των εντεταλμένων οργάνων της,  αποκτήσαμε ασφαλές οδικό δίκτυο κατά μέγα μέρος, δεν αποτελεί καύχημα για κανέναν , όταν από τις επικρατούσες συνθήκες που προανέφερα  η χρήση του αυτοκινητοδρόμου και η ασφάλεια που αυτή παρέχει, γίνεται ολοένα και πιο δύσκολη και αδύνατη για τους πολίτες, και η απόλαυση της ασφάλειας που αυτοί παρέχουν, «προνόμιο» ολοένα και λιγότερων, έτσι που μπορεί να υποθέσει κανείς ότι οι αυτοκινητόδρομοι έγιναν και απευθύνονται σε λίγους προνομιούχους. 
Είναι  γνωστό ,ότι στο Νομό μας  η σημερινή  χρήση του αυτοκινητοδρόμου είναι εκ των πραγμάτων επιβεβλημένη και αναγκαία  από τους κατοίκους, αφού οι περισσότεροι Δήμοι και τα χωριά μας είναι  κατά μήκος της Ε.Ο και για την πιο απλή καθημερινή μετακίνηση πρέπει κατ’ανάγκη να χρησιμοποιείται το εθνικό δίκτυο αυτοκινητοδρόμου. 
Είναι επίσης γνωστό ότι το παράπλευρο οδικό δίκτυο δεν είναι έτοιμο, παρά την ρητή υποχρέωση των παραχωρησιούχων από τις συμβάσεις πριν την εγκατάσταση νέων σταθμών διοδίων, προκειμένου να προσφέρουν ασφαλές εναλλακτικό οδικό δίκτυο χωρίς την καταβολή τέλους διοδίων. 
Το παράδειγμα της επαρχιακής οδού Μώλου-Θερμοπυλών παραπλεύρως του σταθμού διοδίων της Αγίας Τριάδας, φανερώνει την ανεπάρκεια των σχετικών υποδομών, όπου οι πολίτες για την πιο απλή μετακίνησή τους από ή προς τα Κ.Βούρλα, για μία ανάγκη τους ή για μία επίσκεψή τους στη λουτρόπολη,- κυρίως τη θερινή περίοδο-,εδώ  και χρόνια   υποχρεούνται να διαβούν έναν κάκιστο καρόδρομο με λάσπες το χειμώνα και σκόνη το καλοκαίρι, γεμάτο πέτρες, που καταπονεί τα οχήματα. 
Περαιτέρω, με την εγκατάσταση νέων σταθμών πλευρικά της εθνικής οδού, όπως στην είσοδο  της παλαιάς οδού μέσω Μπράλου, αποκλείστηκε και από εκεί η πρόσβαση των οδηγών, που έως τώρα ήταν ελεύθερη, με κόστος διοδίων που είναι βέβαιο ότι στο άμεσο μέλλον θα διπλασιαστεί, και αναρωτιέται κανείς γιατί οι χρήστες- οδηγοί της παλαιάς εθνικής οδού, που προυπήρχε των συμβάσεων παραχώρησης, έχασαν και αυτό το δικαίωμα της ακώλυτης πρόσβασης από τον παλαιό δρόμο. 
Η Φθιώτιδα, για πολλά χρόνια θρήνησε εκατοντάδες θύματα, νεκρούς και αναπήρους σε  φυτική  κατάσταση, από  κρανιοεγκεφαλικές   κακώσεις   λόγω του φονικότατου πέταλου του Μαλιακού, το οποίο αντικατέστησε πλέον ένας  ασφαλής  και σύγχρονος αυτοκινητόδρομος στο μεγαλύτερο μέρος του. 
Όμως  κ.Υπουργέ, αντί να λυθεί το πρόβλημα οριστικά και διά παντός , τη θέση του φονικού πετάλου πήραν πολλά μικρότερα φονικά πέταλα παραδρόμων και ακατάλληλων, παράπλευρων, δευτερευόντων οδικών δικτύων, που όχι μόνο δεν παρέχουν καμία ασφάλεια, αλλά λειτουργούν πολλαπλασιαστικά ως προς τους κινδύνους που επιφυλάσσουν για τους ανύποπτους οδηγούς, οι οποίοι αναγκάζονται όλο και περισσότερο να τους προτιμούν, να αυξάνεται υπέρμετρα ο φόρτος της κυκλοφορίας από μικρά και μεγάλα οχήματα, να επιβαρύνεται ακόμη περισσότερο  το ακατάλληλο οδικό δίκτυο, και καθημερινά να αυξάνονται τα τροχαία δυστυχήματα,-εν πολλοίς θανατηφόρα-, ενώ βαρέα οχήματα διέρχονται καθημερινά από χωριά και πλατείες όπου παίζουν ανυποψίαστα παιδιά. 
Κύριε Υπουργέ, στη Φθιώτιδα δεν είμαστε αρνητές των έργων που έγιναν, ούτε των σταθμών διοδίων, ούτε αρνούμεθα  να καταβάλουμε το αναγκαίο τέλος διέλευσης, ούτε συνηγορούμε  στην μέγιστη πλειοψηφία μας σε ακραίες, ανεδαφικές  και λαικίστικες φωνές περί  δήθεν πλήρους κατάργησης των σταθμών. 
Όλοι είμαστε υποχρεωμένοι να καταβάλουμε το κόστος διέλευσης, όπως είμαστε υποχρεωμένοι να πληρώνουμε κατ αναλογία φόρους, γιατί με τα χρήματα αυτά βελτιώνονται , συντηρούνται και επεκτείνονται οι αυτοκινητόδρομοι και γίνονται έργα υποδομών προς κοινή ωφέλεια. 
Στη Φθιώτιδα, το θέμα αποκτά κοινωνικές διαστάσεις μεγάλες και εξελίσσεται σε μείζον κοινωνικό ζήτημα, μακριά από τοπικιστικές και λαικιστικές  προσεγγίσεις, σύμφωνα με όσα σας προανέφερα, και όλο και περισσότεροι φορείς αλλά και απλοί πολίτες ευαισθητοποιούνται και ζητούν να ακουστούν και να δοθεί λύση στο θέμα. 
Το γεγονός ότι το σημερινό καθεστώς διοδίων εμπίπτει σε συμβάσεις παραχώρησης ψηφισμένες από την  Ελληνική  Βουλή το 2007 και το 2013 είναι σεβαστό και δεν επικρίνουμε κανέναν, δεν αποτελεί όμως λόγο να κλείνουμε αυτιά και μάτια στις μεγάλες κοινωνικές επιπτώσεις που δημιούργησε στην πράξη η εκτέλεση αυτών των συμβάσεων, για τις οποίες τουλάχιστον χρειάζεται επανεξέταση. 
Η πράξη απέδειξε  ότι συσσωρεύτηκαν πολλά προβλήματα, υπάρχει καταφανής δυσλειτουργία  στη χρήση των αυτοκινητοδρόμων ,μεγάλες κοινωνικές και οικονομικές επιπτώσεις που δεν πρέπει να αφήσουν αδιάφορη την Πολιτεία, ενώ υπάρχει μεγάλο πεδίο για ριζική αναμόρφωση και βελτίωση του υφιστάμενου καθεστώτος των διοδίων. 
Στην προηγμένη Ιταλία, η οποία απολαμβάνει το πληρέστερο δίκτυο εθνικών αυτοκινητοδρόμων στην Ευρώπη με την περίφημη autostrata,  εδώ και πολλές δεκαετίες λειτουργεί σύστημα διοδίων που επιτρέπει την ταχεία και ακώλυτη χρήση της εθνικής οδού κατά μήκος της χώρας από Βορρά προς Νότο και αντίστροφα, χωρίς τη συνεχή τοποθέτηση μετωπικών σταθμών διοδίων που επιβαρύνουν το κόστος χρήσης και το χρόνο διέλευσης των οδηγών, αλλά οι σταθμοί διοδίων λειτουργούν στις εισόδους και εξόδους των πόλεων και η χρέωση είναι χιλιομετρική. 
Μετά ταύτα Ερωτάται  ο κ.Υπουργός: 
1.Αν προτίθεται να αναθεωρήσει και να επανεξετάσει τις υφιστάμενες  συμβάσεις παραχώρησης, επί τω βελτίω και προς όφελος των χρηστών των αυτοκινητοδρόμων, έτσι ώστε να αποτραπεί η περαιτέρω κοινωνική επιβάρυνση και να μπορέσουν οι κάτοικοι της Φθιώτιδας    αλλά και οι διερχόμενοι να απολαύσουν ένα ασφαλές εθνικό και παράπλευρο οδικό δίκτυο, προσιτό και προσβάσιμο. 
2.Αν θα υπάρξει η θεσμοθέτηση της χιλιομετρικής χρέωσης. 
3.Αν θα μειωθούν οι σταθμοί των διοδίων και το κόστος αυτών, που είναι δυσβάσταχτο και αποτρεπτικό για όλους. 
4.Αν οι κάτοικοι του Νομού μας, και των οικείων δήμων που βρίσκονται πέρα και γύρω από την Εθνική οδό, τύχουν πρόνοιας για ελεύθερη και ακώλυτη μετακίνηση  και   ιδιαίτερα οι ασθενέστεροι οικονομικά πολίτες.  
5.Αν θα ανασχεδιασθεί η ύπαρξη και λειτουργία σταθμών διοδίων στις εξόδους και εισόδους των πόλεων με χιλιομετρική χρέωση απελευθερώνοντας την εθνική οδό  από πολλούς μετωπικούς   και πλευρικούς  σταθμούς, που αυξάνουν το κόστος και παρακωλύουν την ταχεία κυκλοφορία. 
6.Αν θα καταργηθούν οι πλευρικοί σταθμοί που ουσιαστικά χρεώνουν στους πολίτες υπηρεσίες σε παράπλευρο, δευτερεύον  επαρχιακό προυπάρχον οδικό δίκτυο, των συμβάσεων. 
7.Αν επιτέλους θα υπάρξει ασφαλές παράπλευρο οδικό δίκτυο από εκείνους που έχουν υποχρέωση να τον κατασκευάσουν πριν την καταβολή οποιουδήποτε αντίτιμου διοδίων και δημιουργίας νέων σταθμών. 
Αθήνα 15 Οκτωβρίου 2014 
Ο ερωτών Βουλευτής 
Δημήτριος Κ. Μπριάνης

1 σχόλιο:

  1. ΤΑ ΓΥΑΛΙΑ ΤΟΥΣ ΕΒΑΛΕ Ο ΝΕΟΣ.... ΚΑΙ ΕΡΩΤΗΣΗ, ΚΑΙ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΚΑΤΕΥΘΕΙΑΝ ΣΤΟΝ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Παρακαλούμε γράφετε τα σχόλια σας με ελληνικούς χαρακτήρες (κεφαλαία ή μικρά). Επίσης παρακαλούμε πολύ να μην γράφετε υβριστικά σχόλια. Πάντα υπάρχει τρόπος να περιγράψετε μία κακή κατάσταση χωρίς ύβρεις.

Σχόλια με λατινικούς ή άλλους χαρακτήρες, όπως επίσης σχόλια υβριστικά και συκοφαντικά στο εξής θα διαγράφονται.

Παρακαλούμε λοιπόν τους φίλους αναγνώστες:

ΟΧΙ SPAM,
ΟΧΙ GREEKLISH,
ΟΧΙ ΠΡΟΣΒΛΗΤΙΚΑ ΣΧΟΛΙΑ

Παρακαλούμε επίσης τα σχόλιά σας να είναι σχετικά με την ανάρτηση.

ΣΤΑ ΕΠΩΝΥΜΑ ΑΡΘΡΑ, ΠΑΡΑΚΑΛΟΥΜΕ ΚΑΙ ΕΠΩΝΥΜΑ ΣΧΟΛΙΑ.

______________________________________ Αρχειοθήκη αναρτήσεων ιστολογίου