Ημερίδα Διάχυσης των αποτελεσμάτων του προγράμματος ERASMUS+ υλοποίησε το ΕΠΑΛ ΑΤΑΛΑΝΤΗΣ
Πραγματοποιήθηκε στην αίθουσα εκδηλώσεων του Κωνσταντίνειου Πνευματικού Κέντρου Αταλάντης στις 21 Απριλίου 2016, η Ημερίδα Διάχυσης των αποτελεσμάτων του Ευρωπαϊκού προγράμματος κινητικότητας ERASMUS+, που υλοποιήθηκε από το ΕΠΑΛ Αταλάντης και αφορούσε τους τομείς Οικονομίας - Διοίκησης και Γεωπονίας Τεχνολογίας Τροφίμων & Διατροφής.
Στο πρόγραμμα συμμετείχαν 24 μαθητές (12 από κάθε τομέα) της Α΄ Β΄ και Γ΄ τάξης και ο τίτλος ήταν : «ΑΦΕΤΗΡΙΑ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΔΙΕΘΝΟΠΟΙΗΣΗΣ: ΣΥΛΛΟΓΗ ΓΝΩΣΗΣ, ΕΡΓΑΣΙΑΚΗΣ ΕΜΠΕΙΡΙΑΣ ΚΑΙ ΚΑΙΝΟΤΟΜΩΝ ΠΡΑΚΤΙΚΩΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΥΡΩΠΑΙΚΗ ΓΕΙΤΟΝΙΑ ΜΑΣ, ΓΙΑ ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΓΕΩΠΟΝΙΑΣ» με κωδικό προγράμματος: 2015-1-EL01-KA102-013407.
Κατά την 16ήμερη παραμονή στην Κύπρο, πραγματοποιήθηκε πρακτική άσκηση των μαθητών στους φορείς υποδοχής, επισκέψεις και επιμορφωτικά σεμινάρια. Πέραν του εκπαιδευτικού προγράμματος υπήρχε και αξιόλογο πολιτιστικό πρόγραμμα στην Κύπρο, με οργανωμένες ξεναγήσεις. 'Όλες οι παραπάνω δράσεις παρουσιάστηκαν στην ημερίδα μέσα από ηλεκτρονικό υλικό, καθώς και οι εντυπώσεις των μαθητών από τη συμμετοχή τους στο πρόγραμμα.
Στην ημερίδα παρευρέθηκαν, ο Δήμαρχος ΛΟΚΡΩΝ Νικόλαος Λιόλιος, ο Περιφερειακός Διευθυντής Α΄/θμιας & Β΄/θμιας Εκπαίδευσης Στερεάς Ελλάδας κ. Δημητρίου Χρήστος, ο Διευθυντής Β΄/θμιας Εκπαίδευσης Νομού Φθιώτιδας κ. Πιλιτζίδης Σπύρος, η υπεύθυνη Επαγγελματικής Εκπαίδευσης της ΔΔΕ Ν. Φθιώτιδας κ. Παρμάκη, Δημοτικοί Σύμβουλοι, ο Διευθυνής του ΙΕΚ Λαμίας κ. Καραστάθης Πέτρος, Διευθυντές Σχολείων, εκπαιδευτικοί, γονείς, φίλοι, τοπικοί επαγγελματίες και οι φορείς τους, μαθητές του Σχολείου μας, και ο κ. Γιαννούλης Χρήστος, εκπρόσωπος των φορέων υποδοχής και Πρόεδρος των Ελλαδιτών της Κύπρου.
Όλους τους παρευρισκόμενους καλωσόρισε ο Δ/ντής του ΕΠΑ.Λ. Αταλάντης κ. Τραγόπουλος Ιωάννης, αναφέροντας ότι είναι το 2ο Ευρωπαϊκό πρόγραμμα κινητικότητας που υλοποιεί το σχολείο και στόχος είναι η συμμετοχή του Σχολείου κάθε χρόνο διότι μέσω αυτών των προγραμμάτων τα παιδιά αποκτούν εμπειρίες σε χώρους εργασίας και η μετάβασή τους από την εκπαίδευση στην αγορά εργασίας γίνεται με τις καλύτερες δυνατές συνθήκες και προϋποθέσεις.
Ο Δήμαρχος ΛΟΚΡΩΝ κ. Νικόλαος Λιόλιος, ευχαρίστησε ιδιαίτερα τους φορείς υποδοχής της Κύπρου για την πολύ καλή φιλοξενία των μαθητών και δήλωσε ότι ο Δήμος ΛΟΚΡΩΝ θα είναι πάντα αρωγός στις προσπάθειες των Σχολείων.
0
Ο Περιφερειακός Διευθυντής Α΄/θμιας & Β΄/θμιας Εκπαίδευσης Στερεάς Ελλάδας κ. Δημητρίου Χρήστος, συνεχάρη τους εκπαιδευτικούς τα παιδιά και τις οικογένειές τους για την επιτυχή συνεργασία τους σε ένα τέτοιο πρόγραμμα με μεγάλες απαιτήσεις και παρότρυνε τους εκπαιδευτικούς να συνεχίσουν να συμμετέχουν σε Ευρωπαϊκά Προγράμματα.
Ο Διευθυντής Β΄/θμιας Εκπαίδευσης Νομού Φθιώτιδας κ. Πιλιτζίδης Σπύρος, συνεχάρη και παρότρυνε εκπαιδευτικούς και μαθητές να συμμετέχουν σε Ευρωπαϊκά προγράμματα στα οποία η Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Φθιώτιδας είναι πρωτοπόρα και ευχαρίστησε τον Δήμαρχο ΛΟΚΡΩΝ για τις πολύ καλές υποδομές των σχολείων του Δήμου.
Ο Υποδιευθυντής και υπεύθυνος Ευρωπαϊκών προγραμμάτων του Σχολείου κ. Λαμπρινίδης Δημήτρης, παρουσίασε τα στάδια σχεδιασμού και υλοποίησης του προγράμματος. Ανέφερε τις ανάγκες των μαθητών, τους στόχους που τέθηκαν από την αρχή αλλά και τα οφέλη των συμμετεχόντων μαθητών.
Η ημερίδα έληξε με την απονομή στους συμμετέχοντες μαθητές των Βεβαιώσεων από τους φορείς υποδοχής και των πιστοποιητικών Europass (ευρωδιαβατήρια), που εκδίδονται από τον Ε.Ο.Π.Π.Ε.Π., σε συνεργασία με τους φορείς αποστολής και υποδοχής.
Τα Europass είναι προσωπικά έγγραφα και πιστοποιούν γνώσεις, δεξιότητες κι ικανότητες που αποκτώνται μέσω της εκπαίδευσης, της κατάρτισης ή της επαγγελματικής εμπειρίας. Επίσης έχουν ιδιαίτερη αξία στη συγκρότηση του ευρωπαϊκού βιογραφικού σημειώματος.
Παρουσίαση τομέα Οικονομίας:
Παρουσίαση τομέα Γεωπονίας:
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Παρακαλούμε γράφετε τα σχόλια σας με ελληνικούς χαρακτήρες (κεφαλαία ή μικρά). Επίσης παρακαλούμε πολύ να μην γράφετε υβριστικά σχόλια. Πάντα υπάρχει τρόπος να περιγράψετε μία κακή κατάσταση χωρίς ύβρεις.
Σχόλια με λατινικούς ή άλλους χαρακτήρες, όπως επίσης σχόλια υβριστικά και συκοφαντικά στο εξής θα διαγράφονται.
Παρακαλούμε λοιπόν τους φίλους αναγνώστες:
ΟΧΙ SPAM, ΟΧΙ GREEKLISH, ΟΧΙ ΠΡΟΣΒΛΗΤΙΚΑ ΣΧΟΛΙΑ
Παρακαλούμε επίσης τα σχόλιά σας να είναι σχετικά με την ανάρτηση.
ΣΤΑ ΕΠΩΝΥΜΑ ΑΡΘΡΑ, ΠΑΡΑΚΑΛΟΥΜΕ ΚΑΙ ΕΠΩΝΥΜΑ ΣΧΟΛΙΑ.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Παρακαλούμε γράφετε τα σχόλια σας με ελληνικούς χαρακτήρες (κεφαλαία ή μικρά). Επίσης παρακαλούμε πολύ να μην γράφετε υβριστικά σχόλια. Πάντα υπάρχει τρόπος να περιγράψετε μία κακή κατάσταση χωρίς ύβρεις.
Σχόλια με λατινικούς ή άλλους χαρακτήρες, όπως επίσης σχόλια υβριστικά και συκοφαντικά στο εξής θα διαγράφονται.
Παρακαλούμε λοιπόν τους φίλους αναγνώστες:
ΟΧΙ SPAM,
ΟΧΙ GREEKLISH,
ΟΧΙ ΠΡΟΣΒΛΗΤΙΚΑ ΣΧΟΛΙΑ
Παρακαλούμε επίσης τα σχόλιά σας να είναι σχετικά με την ανάρτηση.
ΣΤΑ ΕΠΩΝΥΜΑ ΑΡΘΡΑ, ΠΑΡΑΚΑΛΟΥΜΕ ΚΑΙ ΕΠΩΝΥΜΑ ΣΧΟΛΙΑ.