Δευτέρα 14 Δεκεμβρίου 2015

Η ΓΕΝΙΑ ΄΄Υ΄΄ ΚΑΙ ΟΙ ΤΙΜΙΟΙ ΘΑ ΠΛΗΡΩΣΟΥΝ ΤΑ ΚΟΚΚΙΝΑ ΔΑΝΕΙΑ


[ Του ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ ΚΟΥΡΟΥ ]


«Γενιά Υ», οι νέοι Έλληνες οι οποίοι είδαν το φως μετά το 1980 μέχρι και το 2000 και αριθμούν σήμερα σχεδόν 2 εκατ.


Μιας και έρχονται τα Χριστούγεννα για να μην ξεχνιόμαστε... Αυτά αποτελούν μέρος των κόκκινων δανείων ξέρετε ποιων... των ''Easy come-easy go'' ''διακοποδάνεια'' κτλ.αλλά για να είμαι ειλικρινής και τα υπόλοιπα κόκκινα δάνεια ποιος τα πληρώνει? Το Ελληνικό κράτος μέσω της ανακεφαλαιοποίησης που ενγράφεται στο χρέος. Ποιοι θα έπρεπε όμως να πληρώσουν?Ποιοι είναι το ελληνικό κράτος?

Είναι και αυτός που δεν πήρε στεγαστικό δάνειο, αλλά ζούσε μέσα στην αβεβαιότητα στο ενοίκιο. Είναι και αυτός που ζούσε με όσα έβγαζε και με κάθε στέρηση για να αγοράσει τα όποια καταναλωτικά προϊόντα. 

Είμαι και ΕΓΩ που είχα πληρώσει μέρος του στεγαστικού μου ( ο πατέρας μου δηλαδή και με λίγες δικές μου οικονομίες) πλήρωσα το δάνειο που έλαβα, και όταν έμεινε ένα ποσοστό, αντί να το κοκκινίσω και να προσδοκώ κούρεμα που θα το πληρώσεις εσύ που δεν πήρες ποτέ δάνειο, το εξόφλησα και μάλιστα όταν κάποιοι άλλοι αυτά τα λεφτά τα έβγαζαν στο εξωτερικό. 

Για όλους αυτούς του λόγους τα κόκκινα δάνεια δεν είναι το πρόβλημα του παρόντος αλλά του μέλλοντος. Γιατί? γιατί εγώ ο ''τίμιος'' ξέρεις μωρέ ''ο χαζός''... θα γίνω και εγώ αναγκαστικά στο μέλλον ΕΣΥ ''έξυπνος''.

ΥΣΤ.1 Μα τι λέω τόση ώρα τρελάθηκα.... μάλλον φταίει το λικέρ ρόδι της Εύας... Γράψτε λάθος.. πάμε πάλι απ'την αρχή.'' ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΟΥΡΕΥΤΟΥΝ ΤΑ ΔΑΝΕΙΑ'' ξέρεις ΕΣΥ γιατί ΕΣΥ ψηφίζεις και αυτά πρέπει να σου λέω... Γιατί εσύ που δεν ψηφίζεις είσαι ΕΓΩ ποιος ΕΓΩ αυτός που όσο δεν θα με ψηφίζεις θα πληρώνεις τα κερατιάτικα του ΕΣΥ.


ΥΣΤ.2 ΕΓΩ η γενιά Υ δηλαδή είμαστε 2.000.000 αν βάλεις και τους τίμιους φτιάχνουμε κυβέρνηση και μπορούμε να κάνουμε τους ΕΣΥ να πληρώσουν. Σκέψου το στις επόμενες εκλογές!!

ΥΣΤ.3 Αν ήθελαν λύση του προβλήματος και δικαιοσύνη: θα πρότειναν επιμήκυνση για όσους δεν έχουν χάσει την δουλειά τους και προσαρμογή της δόσης με βάση το περίσσευμα του μισθού . Για όσους δεν είχαν περίσσευμα ή είχαν χάσει την δουλειά τους, πάγωμα μέχρι να βρουν δουλειά ή μέχρι να αυξηθεί ο μισθός τους. Και αν μετά από κάποια χρόνια δεν είχε λυθεί το πρόβλημα με τα παραπάνω μέτρα τότε εφόσον ο διάδοχος το ήθελε, να έκανε αποδοχή κληρονομιάς και να το αποπλήρωνε είτε άπαξ είτε να συνέχιζε τις δόσεις. Αν πάλι δεν το ήθελε τότε το κράτος να προχωρούσε σε κατάσχεση και η τράπεζα να κάλυπτε τις όποιες ζημίες από μετόχους και ύστερα από το κράτος. Πάντως σίγουρα δεν είναι δίκαιο με την ανακεφαλαιοποιήση που προσμετράτε στο χρέος και με την επιμήκυνση που θα γίνει τελικά στο χρέος να πληρώσει η γενιά Υ, οι τίμιοι,  για δάνεια που δεν έλαβαν ποτέ αλλά και όσοι ναι μεν πήραν δάνεια αλλά τα εξόφλησαν.

ΥΣΤ4. Ότι αναφέρω παραπάνω αποτελεί προσωπική άποψη ( την φωτογραφία την έκλεψα από τη σελίδα στο facebook '' Εσύ που ήσουν;'')


Κωνσταντίνος Κούρος
΄΄κοινωνία αξιών΄΄

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Παρακαλούμε γράφετε τα σχόλια σας με ελληνικούς χαρακτήρες (κεφαλαία ή μικρά). Επίσης παρακαλούμε πολύ να μην γράφετε υβριστικά σχόλια. Πάντα υπάρχει τρόπος να περιγράψετε μία κακή κατάσταση χωρίς ύβρεις.

Σχόλια με λατινικούς ή άλλους χαρακτήρες, όπως επίσης σχόλια υβριστικά και συκοφαντικά στο εξής θα διαγράφονται.

Παρακαλούμε λοιπόν τους φίλους αναγνώστες:

ΟΧΙ SPAM,
ΟΧΙ GREEKLISH,
ΟΧΙ ΠΡΟΣΒΛΗΤΙΚΑ ΣΧΟΛΙΑ

Παρακαλούμε επίσης τα σχόλιά σας να είναι σχετικά με την ανάρτηση.

ΣΤΑ ΕΠΩΝΥΜΑ ΑΡΘΡΑ, ΠΑΡΑΚΑΛΟΥΜΕ ΚΑΙ ΕΠΩΝΥΜΑ ΣΧΟΛΙΑ.

______________________________________ Αρχειοθήκη αναρτήσεων ιστολογίου