Κυριακή, 22 Φεβρουαρίου 2015

Ο Γιάννης Κυρίτσης θέλει να αναλάβει όλες τις κρατήσεις στα ελληνικά ξενοδοχεία

Συνέντευξη του Γιάννη Κυρίτση στο Andro.gr 

Ο πλανήτης επιλέγει ξενοδοχεία online. Η νέα ελληνική εταιρεία Axia Hospitality φιλοδοξεί να βοηθήσει χιλιάδες μικρούς ή μεγαλύτερους Έλληνες ξενοδόχους να το εκμεταλλευτούν.


"Ο τρόπος που ο κόσμος κλείνει τις διακοπές του ολοένα και αλλάζει, στρεφόμενος στο Ιnternet. Στόχος είναι η άμεση επιβεβαίωση και η μείωση του χρόνου που απαιτεί η διαδικασία κράτησης." 

"Στην εποχή του Ιnternet, η ερασιτεχνική προβολή θα δείχνει πάντοτε ερασιτεχνική και η επαγγελματική θα είναι πάντοτε πιο ισχυρή."


Δείτε τι αναφέρει στη συνέντευξη που παραχώρησε στο Andro.gr ο Λοκρός συντοπίτης μας κ. Γιάννης Κυρίτσης:
   

- Ποιο είναι, με δυο λόγια, το motto και ο σκοπός της επιχείρησής σας;

- Το motto είναι «Your Reservation Manager», καθώς ενεργούμε ως ο υπεύθυνος πωλήσεων/κρατήσεων, σαν να δουλεύουμε μέσα στο ξενοδοχείο, φροντίζοντας να διαθέτουμε το προϊόν μας (δωμάτια) σε ολόκληρο το τουριστικό κύκλωμα (πρακτορεία, online travel agents κ.τ.λ.).

  
- Τι είναι το reservation management και πώς μπορεί να βοηθήσει μικρούς και μεσαίους ξενοδόχους να αναπτυχθούν;

- Απευθύνεται σε ξενοδόχους με μικρά ή και μεγαλύτερα καταλύματα, δεν υπάρχει περιορισμός. Με την επαγγελματική προσέγγιση της τουριστικής αγοράς, δηλαδή τη διάθεση των τιμών και δωματίων μας στους κατάλληλους συνεργάτες, πετυχαίνουμε την πολυμέτωπη παρουσία του τουριστικού καταλύματος, τόσο στο Internet, όσο και στα τουριστικά γραφεία ανά το κόσμο. “Pylaia boutique” στην Αστυπάλαια.


- Ποιες καινοτόμες παροχές προσφέρει η εταιρεία σας;

- Προσφέρουμε υπηρεσίες που έως τώρα κάποιοι ξενοδόχοι θεωρούσαν προνόμιο των μεγάλων ξενοδοχείων ή διεθνών αλυσίδων. Αναλαμβάνοντας να διαχειριστούμε τις πωλήσεις/κρατήσεις του εκάστοτε ξενοδοχείου, ουσιαστικά αυξάνουμε τις διανυκτερεύσεις και το τζίρο, σε όλη τη διάρκεια της σεζόν. Ο τρόπος που ο κόσμος κλείνει τις διακοπές του ολοένα και αλλάζει, στρεφόμενος στο Ιnternet. Στόχος είναι η άμεση επιβεβαίωση και η μείωση του χρόνου που απαιτεί η διαδικασία κράτησης. Ο κόσμος κλείνει ξενοδοχεία online.


- Αυτό θέλετε να εκμεταλλευτείτε;

- Το ηλεκτρονικό marketing κερδίζει συνεχώς έδαφος σε όλες τις επιχειρηματικές δραστηριότητες, πόσω μάλλον στον τουρισμό, ο οποίος από τη φύση του είναι άυλη παροχή υπηρεσιών. Ο τρόπος που ο κόσμος κλείνει τις διακοπές του ολοένα και αλλάζει, στρεφόμενος όπως λέτε στο Ιnternet. Στόχος είναι η άμεση επιβεβαίωση και η μείωση του χρόνου που απαιτεί η διαδικασία κράτησης. Έτσι, κάθε ξενοδόχος που θέλει να προβάλει το κατάλυμά του σε αυτό το κοινό, το οποίο δεν είναι νέο, απλώς είναι πελάτες που άλλαξαν τις αγοραστικές τους συνήθειες, οφείλει κινηθεί γρήγορα.


- Ποιες δυσκολίες συναντήσατε στη δημιουργία της επιχείρησης σας;

- Με δεδομένο ότι υπήρχε η γνώση και ότι η ομάδα που πλαισίωσε αυτήν την προσπάθεια αποτελείται από πολύπειρα στελέχη, η δυσκολία ήταν κυρίως να δημιουργήσουμε ένα όνομα στην αγορά, να μας μάθει ο ξενοδόχος. Κάποιες φορές αντιμετωπίσαμε δυσκολίες στο να εξηγήσουμε γιατί μια επαγγελματική προσέγγιση των πωλήσεων/κρατήσεων είναι μόνον επωφελής για τον εκάστοτε επιχειρηματία. Στην εποχή του Ιnternet, η ερασιτεχνική προβολή θα δείχνει πάντοτε ερασιτεχνική και η επαγγελματική θα είναι πάντοτε πιο ισχυρή. Πολιτεία και ιδιώτες πρέπει να συγχρονίσουν το βηματισμό τους και να κινηθούν προς την ίδια κατεύθυνση. Η κατεύθυνση αυτή δεν μπορεί να είναι άλλη από τη μελέτη των πραγματικών αναγκών των επισκεπτών μας, άρα και η ικανοποίησή τους.


- Μπορούν κινήσεις όπως η δική σας να βοηθήσουν και στην επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου;

- Τα πλεονεκτήματα της Ελλάδας κατά τους καλοκαιρινούς μήνες είναι αδιαμφισβήτητα έναντι των ανταγωνιστών. Κάτι τέτοιο όμως δεν ισχύει το χειμώνα, όπου άλλες χώρες έχουν εδώ και χρόνια εδραιώσει την παρουσία τους στο χειμερινό τουρισμό. Η αρχή πάντοτε πρέπει να γίνει από την πλευρά της Πολιτείας, η οποία έχει την υποχρέωση να αναπτύξει βασικές υποδομές. Υπάρχουν περιοχές όπου τα αεροδρόμια είναι πολύ μικρά, βγαλμένα από άλλες εποχές, ενώ άλλα μέρη της χώρας μας συνδέονται με κακό οδικό δίκτυο. Προορισμοί που διαθέτουν ήδη καλές υποδομές, πρέπει να ρίξουν το βάρος τους στην αλλαγή νοοτροπίας των ιδιωτών. Για παράδειγμα η Σαντορίνη, ενώ τα τελευταία χρόνια έχει αναπτύξει το χειμερινό τουρισμό και κάποια ξενοδοχεία λειτουργούν 12 μήνες, τα εστιατόρια, μπαρ και λοιπές επιχειρήσεις κατεβάζουν ρολλά το χειμώνα. Στην εποχή του Ιnternet, η ερασιτεχνική προβολή θα δείχνει πάντοτε ερασιτεχνική και η επαγγελματική θα είναι πάντοτε πιο ισχυρή.


- Πώς βλέπετε το τουριστικό μέλλον της χώρας μας; Ποιους θετικούς και ποιους αρνητικούς παράγοντες έχετε διακρίνει τα χρόνια της κρίσης;

- Τα τελευταία χρόνια η Ελλάδα παρουσιάζει σημαντική ανάπτυξη στον τουρισμό. Αυτή η ανάπτυξη αναπόφευκτα θα ακολουθηθεί από μια περίοδο διόρθωσης. Δεν είμαι σε θέση να προσδιορίσω ποια θα είναι τα αίτια που θα οδηγήσουν σε αυτή. Όμως με ακρίβεια σας αναφέρω ότι η ιστορία έχει αποδείξει πως ακολουθούνται πιστά όλες οι φάσεις του κύκλου. Πάντως, μια βασική απειλή που βλέπω στην ανάπτυξή μας, είναι η απώλεια του μέτρου, καθώς οι συνεχείς αυξήσεις τιμών θα οδηγήσουν τους ανταγωνιστές μας (Ισπανία, Τουρκία, Ιταλία κ.τ.λ.) να προσφέρουν λύσεις πιο οικονομικές, όπου στην Ευρώπη της λιτότητας θα φανούν πιο ελκυστικές από τις ολοένα και ακριβότερες ελληνικές προτάσεις. “Patmos Aktis Suites & Spa”.


- Ποιο θα έπρεπε να είναι, κατά τη γνώμη σας, το μοντέλο της τουριστικής ανάπτυξης της Ελλάδας;

- Στην Ελλάδα, δυστυχώς, παρατηρούμε συχνά να υπάρχουν μοντέλα ανάπτυξης πολλαπλών ταχυτήτων. Πολιτεία και ιδιώτες πρέπει να κινηθούν προς την ίδια κατεύθυνση. Η κατεύθυνση αυτή δεν μπορεί να είναι άλλη από τη μελέτη των πραγματικών αναγκών των επισκεπτών μας, άρα και η ικανοποίησή τους. Για να φέρω ένα παράδειγμα, μπορεί εμείς από πεποίθηση να θεωρούμε ότι ο επισκέπτης έρχεται στη χώρα μας για επαγγελματικούς κυρίως λόγους, επενδύοντας σε συνεδριακές υποδομές, ενώ η πραγματική ανάγκη των ταξιδιωτών με προορισμό την Ελλάδα είναι η απόλαυση των καθαρών ακτών και της θάλασσας, με μια ποιοτική διαμονή. Εάν εμείς κατασκευάζουμε συνεδριακά κέντρα γιατί θέλουμε να προσανατολίσουμε τους πελάτες μας εκεί, αδιαφορώντας για την κατάσταση που βρίσκονται οι παραλίες μας και τα ξενοδοχεία που προσφέρουν διακοπές ξεκούρασης, τότε έχουμε αγνοήσει το υπαρκτό και έχουμε επενδύσει σε προσδοκίες.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Παρακαλούμε γράφετε τα σχόλια σας με ελληνικούς χαρακτήρες (κεφαλαία ή μικρά). Επίσης παρακαλούμε πολύ να μην γράφετε υβριστικά σχόλια. Πάντα υπάρχει τρόπος να περιγράψετε μία κακή κατάσταση χωρίς ύβρεις.

Σχόλια με λατινικούς ή άλλους χαρακτήρες, όπως επίσης σχόλια υβριστικά και συκοφαντικά στο εξής θα διαγράφονται.

Παρακαλούμε λοιπόν τους φίλους αναγνώστες:

ΟΧΙ SPAM,
ΟΧΙ GREEKLISH,
ΟΧΙ ΠΡΟΣΒΛΗΤΙΚΑ ΣΧΟΛΙΑ

Παρακαλούμε επίσης τα σχόλιά σας να είναι σχετικά με την ανάρτηση.

ΣΤΑ ΕΠΩΝΥΜΑ ΑΡΘΡΑ, ΠΑΡΑΚΑΛΟΥΜΕ ΚΑΙ ΕΠΩΝΥΜΑ ΣΧΟΛΙΑ.

______________________________________ Αρχειοθήκη αναρτήσεων ιστολογίου