Το τελευταίο τμήμα του δρόμου Αταλάντη - ορίων νομού, εκείνο δηλαδή που βρίσκεται από τη διασταύρωσητης Ελάτειας και φτάνει μέχρι το παλιό μοτέλ Λεβέντη, θα αρχίσει να κατασκευάζεται το επόμενο διάστημα μετά την υπογραφή της σύμβασης που υπέγραψε χθες η ανάδοχος εταιρεία με τον περιφερειάρχη κ. Κλέαρχο Περγαντά.
Θα πρέπει να υπογραμμίσουμε ότι παραμένει ένα ακόμη τμήμα σε εκκρεμότητα από την Αταλάντη μέχρι το σημείο που έχει κατασκευαστεί το έργο για να ολοκληρωθεί στο σύνολό του ενώ συγχρόνως εισάγεται και το θέμα της διαπλάτυνσης του δρόμου από την Σκάλα Αταλάντης μαζί με τον περιφερειακό της πόλης.
Η σύμβαση υπεγράφη την χθεσινή μέρα, ενώ θα πρέπει να θυμίσουμε ότι όλεςοιδιαδικασίες έχουν ξεκινήσει από την αρχή του χρόνου για να ολοκληρωθούν μέχρι τώρα. Το συγκεκριμένο έργο είχε ενταχθεί με προϋπολογισμό 9 εκατομμύρια ευρώ στο ΕΣΠΑ ενώ η σύμβαση η οποία υπεγράφητην χθεσινή ημέρα ήταν 4.608.735 €.Μετην ολοκλήρωση του συγκεκριμένου έργου ουσιαστικά δημιουργείται ένας ενιαίος δρόμος μαζί με εκείνον που λειτουργεί τώρα μέχρι τη διασταύρωσημε την παλαιά εθνική οδό Λαμίας - Λιβαδειάς. Σύμφωνα με τα χαρακτηριστικά του δρόμου αυτός είναι πλάτους 9,5 μέτρων και ουσιαστικά έχει χαρακτηριστικά αυτοκινητόδρομου. Θα πρέπει να υπογραμμίσουμε ότι για το άλλο τμήμα από την πόλη της Αταλάντης έχει ήδη υπογραφεί σύμβαση στο πλαίσιο του ειδικού αναπτυξιακού της Φθιώτιδας, το οποίο ωστόσο έχει σταματήσει τις πληρωμές με αποτέλεσμα η συγκεκριμένη εργολαβία να βρίσκεται εγκλωβισμένη μέσα στην οικονομική κρίση. Για να γίνει λειτουργικός όλος ο δρόμος με τα ίδια χαρακτηριστικά θα πρέπει να ολοκληρωθεί και το συγκεκριμένο τμήμα για το οποίο όμως χρειάζονται τα απαραίτητα χρήματα.
Ιστορικάνα θυμίσουμεότιοσυγκεκριμένοςδρόμος έχει αρχίσει από το 2ο ΚΠΣ και μέχρι σήμερα δεκάδεςφορές έχει απασχολήσει τόσοτουςφορείς τηςπεριοχήςόσοκαι τοκοινοβούλιο με απανωτές ερωτήσεις από τους κοινοβουλευτικούς εκπροσώπους τηςΦθιώτιδας κυρίως.Αστοχία μελετών από την αρχή, λαθεμένες επιλογές στη συνέχεια, οδήγησαν το συγκεκριμένο έργο σε μια διαφορετική λογική που κυριολεκτικά έχει γίνει το γεφύρι της Άρτας. Αν βεβαίως απεγκλωβιστεί η χρηματοδότηση του έργου από το ειδικό αναπτυξιακό πρόγραμμα για να προωθηθεί η κατασκευή του, τότε ενδεχόμενο και να ολοκληρωθεί μέσα σε σύντομο χρόνο.
ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΗΜΕΡΑ
ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΧΗ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ Ο Κ.ΠΕΡΓΑΝΤΑΣ ΕΙΧΕ ΔΡΟΜΟΛΟΓΗΣΕΙ ΤΟ ΘΕΜΑ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑΠΟΔΕΙΚΝΥΕΤΑΙ ΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΣ ΤΟ ΣΥΜΦΕΡΟΝ ΤΗΣ ΑΤΑΛΑΝΤΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΛΟΚΡΙΔΑΣ ΓΕΝΙΚΟΤΕΡΑ Ο ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΡΧΗΣ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΒΟΙΩΤΙΑ, ΑΦΟΥ ΘΑ ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΑΠΟ ΠΡΏΤΟ ΧΕΡΙ ΚΑΙ ΘΑ ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΕ ΤΟΝ ΤΟΠΟ ΤΟΥ.
ΕΙΝΑΙ ΣΑΦΕΣ ΠΩΣ Η ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΑΥΤΟΥ ΤΟΥ ΔΡΟΜΟΥ ΘΑ ΗΤΑΝ ΠΡΟΤΕΡΑΙΟΤΗΤΑ ΤΟΥ Κ.ΠΕΡΓΑΝΤΑ ΑΦΟΥ ΘΑ ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΜΙΑ ΑΣΦΑΛΉ ΔΙΕΞΟΔΟ ΤΩΝ ΦΙΛΩΝ ΜΑΣ ΑΠΟ ΤΗ ΛΙΒΑΔΕΙΑ ΠΡΟΣ ΤΙΣ ΠΑΡΑΛΙΕΣ ΤΗΣ ΛΟΚΡΙΔΑΣ,ΑΛΛΆ ΚΑΙ ΜΙΑ ΣΥΝΤΟΜΗ ΔΙΑΔΡΟΜΗ ΤΩΝ ΛΟΚΡΏΝ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΤΗΣ ΛΙΒΑΔΕΙΑΣ.
ΤΟΥΣ ΧΑΙΡΕΤΗΣΜΟΥΣ ΜΟΥ ΣΤΟΝ ΚΥΡΙΟ ΧΕΙΜΑΡΑ ΠΟΥ ΕΡΓΟ ΤΟΥ ΣΤΗ ΛΟΚΡΙΔΑ ΗΤΑΝ ΑΥΤΟ ΤΟΥ ΤΙΤΛΟΥ: "ΤΟ ΓΕΦΥΡΙ ΤΗΣ ΑΡΤΑΣ"
Η ΕΚΛΟΓΗ ΚΑΙ ΑΝΑΔΕΙΞΗ ΠΕΡΓΑΝΤΑ ΣΤΗ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΑΡΧΙΖΕΙ ΝΑ ΕΧΕΙ ΤΑ ΠΡΩΤΑ ΘΕΤΙΚΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΤΑΛΑΝΤΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΕΡΙΟΧΗ.
ΑπάντησηΔιαγραφή