Δευτέρα 22 Δεκεμβρίου 2014

Στον ΣΥΡΙΖΑ η πρώην πολιτευτής Φθιώτιδας των ΑΝΕΛ Β.Δημητράντζου;

  
Με επιστολή της η πρώην πολιτευτής Φθιώτιδας των ΑΝΕΛ, κα Βασιλική Δημητράντζου, εκφράζει την πρόθεσή της να ενταχθεί στις δυνάμεις του ΣΥΡΙΖΑ.

Ακολουθεί ολόκληρη η επιστολή της κας Δημητράντζου:

Ως Πολιτικός υπέρ των  συνανθρώπων μου δεν έχω το δικαίωμα, επειδή  μετά από προσωπική μου επιλογή βρέθηκα χωρίς πολιτική στέγη  να σταματήσω και τη δράση μου διαψεύδοντας τις ελπίδες τους. 
Είναι σαφές πλέον ότι δικαιώθηκα ως Πολιτευτής επιλέγοντας μία σκληρή αντιμνημονιακή στάση, γνωρίζοντας και προβλέποντας τις ήδη καταστροφικές συνέπειές των μνημονίων ενάντια στους πολίτες και στη χώρα μας. 
Όταν πριν 2.5 χρόνια ζήτησα με την ψήφο τους να με εμπιστευτούν οι Φθιωτείς, έδωσα το λόγο μου ότι θα αγωνισθώ,  ώστε όσοι ευθύνονται για όσα συνέβησαν να πάνε φυλακή να επιστρέψουν τα κλεμμένα και να αντιστραφούν όσο περισσότερο γίνεται τα κακώς κείμενα!!! Συνεχίζω να δεσμεύομαι και πάλι με αυτή την υπόσχεση!!! 
Οφείλω λοιπόν να μείνω στην αρένα .. 
Η Ελλάδα χρειάζεται μία καθαρά αντιμνημονιακή κυβέρνηση, η οποία θα μας απαλλάξει από την μνημονιακή  μέγγενη και θα ασκήσει επιτέλους το δικαίωμα της χώρας να ζητήσει έλεγχο και διαγραφή του χρέους, όπως πολλές άλλες έκαναν και δικαιώθηκαν!! Προσωπικά έχω χρέος να μεριμνήσω  για το καλύτερο δυνατό για την Πατρίδα μου, πέρα από χρώματα και ανόητες ταμπέλες που μόνο εξαθλίωση  και αφανισμό έφεραν στο λαό μου! 
Δηλώνω κατόπιν τούτων  την στήριξή μου στο κόμμα του ΣΥΡΙΖΑ και φυσικά στον αρχηγό του κ. Αλέξη Τσίπρα και ζητώ να γίνει δεκτή η προσχώρησή μου σε αυτό ως συνεργαζόμενο μέλος, θεωρώντας ότι αυτή η μάχη αφορά άπαντες χωρίς καμιά εξαίρεση, όπως και την επιβίωση όλων μας ως Έθνος !!! 
Σας ευχαριστώ 
Μετά τιμής 
Βασιλική Δημητράντζου

3 σχόλια:

  1. Από δεξιά στα αριστερά και απ'τα πολλά στα λίγα Τώρα το θυμήθηκες του ΣυΡιζΑ Δήμητρατζου ;
    Τώρα είναι νομίζω λίγο αργά σε πρόλαβαν άλλοι .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Επειδή αρχισαν τα όργανα ας τελειώνουμε
    Η κυβερνηση των μνημονιων αποτελούνταν απο τη δεξια(ΝΔ),το σοσιαλισμο(ΠΑΣΟΚ) και μερος της αριστερας(ΔΗΜΑΡ) και αυτοί μας έφτασαν στον πάτο!
    Ανήκα στους ΑΝΕΛ ως αντιμνημονιακή ανεξάρτητη και όχι ως δεξιά!!
    Στηρίζω το ΣΥΡΙΖΑ ως νέα αντιμνημονιακή κυβέρνηση υπερ του λαου χωρις ταμπέλες γιατι αυτό είναι!!!
    Επίσης για να μην χαίρεστε άδικα,επειδή η καρέκλα δεν με ενδιαφέρει θα στηρίξω το Συριζα και χωρίς να είμαι στο ψηφοδέλτιο!!
    Και τέλος θα ήταν τιμή μου να είμαι υποψήφια βουλευτής με το κόμμα που τόλμησε να αναλάβει το βάρος διαγραφης του χρέους και εναντιώθηκε στη Μέρκελ και τα μνημόνια μη ψηφίζοντας Πρόεδρο όπως κι αν το λένε!!!
    Και η μάχη ξεκίνησε...........

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μπα ο δικός σου αρχηγός που ήταν; δεν ευθύνεται αυτός;στη ΝΔ ήταν και μάλιστα υπουργός του Καραμανλή που έφτασε το χρέος 270 δις από 110 μέσα σε 5 χρόνια,---ΑΝΕΛ πολιτευτής και κούτσουρα δαυλιά ΚΑΜΜΕΝΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Παρακαλούμε γράφετε τα σχόλια σας με ελληνικούς χαρακτήρες (κεφαλαία ή μικρά). Επίσης παρακαλούμε πολύ να μην γράφετε υβριστικά σχόλια. Πάντα υπάρχει τρόπος να περιγράψετε μία κακή κατάσταση χωρίς ύβρεις.

Σχόλια με λατινικούς ή άλλους χαρακτήρες, όπως επίσης σχόλια υβριστικά και συκοφαντικά στο εξής θα διαγράφονται.

Παρακαλούμε λοιπόν τους φίλους αναγνώστες:

ΟΧΙ SPAM,
ΟΧΙ GREEKLISH,
ΟΧΙ ΠΡΟΣΒΛΗΤΙΚΑ ΣΧΟΛΙΑ

Παρακαλούμε επίσης τα σχόλιά σας να είναι σχετικά με την ανάρτηση.

ΣΤΑ ΕΠΩΝΥΜΑ ΑΡΘΡΑ, ΠΑΡΑΚΑΛΟΥΜΕ ΚΑΙ ΕΠΩΝΥΜΑ ΣΧΟΛΙΑ.

______________________________________ Αρχειοθήκη αναρτήσεων ιστολογίου