Πέμπτη, 18 Δεκεμβρίου 2014

Οι δίκες των ταξιτζήδων, το συνέδριο της ομοσπονδίας ΤΑΞΙ, και ο ερχομός της UBER

[ Του Γιάννη Φραγκούλη ]
   
Κε αρχισυντάκτη
     Οι συνεχιζόμενες  δίκες των ταξιτζήδων για την μεγάλη τους απεργία, το συνέδριο της ομοσπονδίας ΤΑΞΙ και ο ερχομός της UBER ανταγωνιστικά στο ΤΑΞΙ, είναι θέματα που θα μας απασχολήσουν.

   Στις 2 Φεβρουαρίου συνεχίζονται οι δίκες συναδέλφων στην Αθήνα (Ευελπίδων). Ο Παναγιώτης Μαυρίκης είναι ο μοναδικός μέχρι τώρα συνδικαλιστής του ΣΑΤΑ  που καλείται  σε δίκη μαζί με άλλους συναδέλφους. Η καταδίκη συναδέλφων στον Πειραιά και στη Λαμία, αλλά και η αθώωση άλλων στην Αθήνα και σε αλλά μέρη της Ελλάδας, δείχνει ότι η συμπαράσταση όλων μας θα πρέπει να είναι μαζική και δυναμική.

  Το συνέδριό της ομοσπονδίας μας, δυσκόλεψε την ΔΑΚΜΕ και τον  επαγγελματία συνδικαλιστή (έμμισθος) Λυμπερόπουλο αναδεικνύοντας την ΕΠΣ ΠΑΣΕΒΕ σε δεύτερη δύναμη,  τριπλασιάζοντας τις δυνάμεις της και υποχρεώνοντας τον Λυμπερόπουλο σε σύμπλευση με τον κ. Κισσά. Συμπλέουν δηλαδή, η «απλή» απελευθέρωση του επαγγέλματος από τη ΝΔ με την «καλή» απελευθέρωση του πάλαι ποτέ ΠΑΣΟΚ (που τώρα δεν ξέρω τι ακριβώς δηλώνουν). Όλοι αυτοί αναδεικνύουν τον υφυπουργό μεταφορών σε επίσημο προστάτη του κλάδου και θα μας ζητήσουν να τον ψηφίσουμε.


   Ακούσαμε τον κ. Λυμπερόπουλο να μιλάει για την UBER και να αναφέρεται σε Πηλιογούσιδες, προδότες κ.λπ. του κλάδου και ότι θα σταματήσει νομικά  την εταιρεία που την προωθεί, όταν ο ίδιος δηλώνει ότι αποδέχεται την λειτουργία της συγκεκριμένης εφαρμογής. Ξεχνώντας ότι επι των ημερών της προεδρίας του νομιμοποιηθηκαν τα ΤΑΞΙ 9 θέσεων, τα ΙΧ μετά οδηγού, το TAXI PLON έβαλε τηλεφωνικό κέντρο, τα ξενοδοχεία και τα γραφεία ταξιδίων παρέχουν υπηρεσίες μεταφοράς με βανάκια και ΙΧ, απελευθερώθηκε το ΤΑΞΙ και η μεταφορά σε όλη τη χώρα (έστω κι αν ισχύουν πληθυσμιακά κριτήρια σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη), νομιμοποιήθηκαν οι εταιρίες ΤΑΞΙ. Εντέλει οι εταιρίες UBER, TAXI BET, TAXI PLON και άλλες ανταγωνιστικές παρεμφερείς εταιρίες (ATHENS WEICOME PICUPS την CAR TO GO κλπ.), στην πραγματικότητα είναι πειρατές που όταν τους το επιτρέπει το νομικό πλαίσιο χρησιμοποιούν ΙΧ για την μεταφορά επιβατών με εκπτώσεις επί του τιμολόγιου.

   Η πολιτική που υπηρετούν οι Λυμπερόπουλοι και όσοι προσπαθούν να διαπραγματευθούν δήθεν, μας φέρνουν τις εταιρίες και αφανίζουν τον κλάδο μας.
  
       Η πολιτική καταδίκη των εκφραστών των μεταρρυθμίσεων και της τρόικας-EE είναι υποχρέωση μας. Οι δίκες των εταιριών μέχρι σήμερα ήταν στάχτη στα ματιά μας, εξακολουθούν τη λειτουργιά τους γιατί στηρίζονται σε ευρωπαϊκούς νόμους.

                        Αγωνιστικά και με αισιοδοξία  για την κοινωνία και τις οικογένειες μας


Γιάννης Φραγκούλης

Αυτοκινητιστής

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Παρακαλούμε γράφετε τα σχόλια σας με ελληνικούς χαρακτήρες (κεφαλαία ή μικρά). Επίσης παρακαλούμε πολύ να μην γράφετε υβριστικά σχόλια. Πάντα υπάρχει τρόπος να περιγράψετε μία κακή κατάσταση χωρίς ύβρεις.

Σχόλια με λατινικούς ή άλλους χαρακτήρες, όπως επίσης σχόλια υβριστικά και συκοφαντικά στο εξής θα διαγράφονται.

Παρακαλούμε λοιπόν τους φίλους αναγνώστες:

ΟΧΙ SPAM,
ΟΧΙ GREEKLISH,
ΟΧΙ ΠΡΟΣΒΛΗΤΙΚΑ ΣΧΟΛΙΑ

Παρακαλούμε επίσης τα σχόλιά σας να είναι σχετικά με την ανάρτηση.

ΣΤΑ ΕΠΩΝΥΜΑ ΑΡΘΡΑ, ΠΑΡΑΚΑΛΟΥΜΕ ΚΑΙ ΕΠΩΝΥΜΑ ΣΧΟΛΙΑ.

______________________________________ Αρχειοθήκη αναρτήσεων ιστολογίου