Στα καίρια ζητήματα του νομοσχεδίου του
Υπουργείου Παιδείας που συζητήθηκε χθες στην επιτροπή Μορφωτικών Υποθέσεων της
Βουλής τοποθετήθηκε ο βουλευτής Ευβοίας του ΠΑΣΟΚ Συμεών Κεδίκογλου: Να δώσουμε σαφές μήνυμα στην κοινωνία ότι στο
θέμα της αξιολόγησης στην εκπαίδευση. Δεν μπορούμε να έχουμε αναβολές και
καθυστερήσεις. Είναι μείζονος σημασίας το οποίο θα πρέπει να διαχειριστούμε.
Για τη διάταξη που ρυθμίζει ζητήματα λεκτόρων πανεπιστημίου και
τριτοβάθμιας εκπαίδευσης, άσκησε κριτική στο Υπουργείο λέγοντας ότι
παρατείνουμε μια τεράστια μεταβατικότητα και λέμε ότι δεν ισχύει ο νόμος που
ψηφίστηκε επί Διαμαντοπούλου, θέλοντας, προφανώς, να διευθετήσουμε κάποιες
καταστάσεις. Φαίνεται ότι πρόκειται για
διατάξεις είτε φωτογραφικές είτε για διευθετήσεις. Απλά και ξεκάθαρα πράγματα. Ισχύει κάποιος νόμος, τέλος. Το
Υπουργείο είναι σαν να λέει για εκείνη την περίπτωση ισχύει αυτό, για την άλλη
είναι το άλλο κ.λπ.. Αυτό νομίζω ότι δεν μας τιμάει ιδιαίτερα.
Για τις επιβραβεύσεις των αθλητών, όπου με το παρόν νομοσχέδιο χαλαρώνουν και άλλο οι προϋποθέσεις, πρότεινε να βρούμε μια χρυσή ισορροπία. Θα πρέπει να υπάρχει επιβράβευση της διαρκούς προσπάθειας και όχι για την εφάπαξ νίκη, που όπως ξέραμε στο παρελθόν, ωθούσε πολλές φορές ακόμα και σε χρησιμοποίηση ουσιών. Προϋπόθεση να μην έχουν διακόψει την αγωνιστική τους δραστηριότητα, προκειμένου να κάνουν τη χρήση των προνομίων. Επίσης, θα έβλεπα θετικά να βλέπαμε την επιβράβευση και σε άλλους διαγωνισμούς εθνικής ή πανευρωπαϊκής εμβέλειας, όπως ολυμπιάδα μαθηματικών, λογοτεχνίας κ.λπ..
Για
τις μετεγγραφές, τόνισε το πρόβλημα των ιδρυμάτων Αθήνας και
Θεσσαλονίκης που όπως τα ίδια έλεγαν, δεν αντέχουν άλλους φοιτητές, αν
μιλούσαμε για μεγάλο αριθμό μετεγγραφέντων. Αν όμως πρόκειται για τόσους λίγους
φοιτητές, ουσιαστικά ας μη θεωρήσει η ελληνική κοινωνία ότι έχει λυθεί το
πρόβλημα.
Αν και εκτός περιεχομένου νομοσχεδίου,
αναφέρθηκε στις ελλείψεις εκπαιδευτικών
στα σχολεία και έφερε το παράδειγμα συγκεκριμένα της Εύβοιας και Στερεάς Ελλάδας, όπου οι προσλήψεις ήταν για όλη στη
σχολική χρονιά 2012 – 2013 216 καθηγητές, την ίδια στιγμή, που οι αποσπασμένοι
εκπαιδευτικοί σε υπηρεσίες εκτός σχολικών αιθουσών, σε διοικητικές θέσεις, ήταν
μόνο τον Ιούνιο 307 καθηγητές.
Τέλος, ακούγοντας και άλλους βουλευτές να
λένε συνέχεια ότι πρέπει να υπάρχουν περισσότερα προνόμια, για συνυπηρετήσεις
κ.ο.κ., σχολίασε ότι αν σαν πολιτικό σύστημα ήμασταν τόσο πολύ ευαίσθητοι και
προσεκτικοί σε όλα τα ζητήματα ή τα νομοθετήματα, τώρα δεν θα είχαμε ούτε
θέματα δημοσίου χρέους, θα είχαμε λύσει το φορολογικό και όλα.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Παρακαλούμε γράφετε τα σχόλια σας με ελληνικούς χαρακτήρες (κεφαλαία ή μικρά). Επίσης παρακαλούμε πολύ να μην γράφετε υβριστικά σχόλια. Πάντα υπάρχει τρόπος να περιγράψετε μία κακή κατάσταση χωρίς ύβρεις.
Σχόλια με λατινικούς ή άλλους χαρακτήρες, όπως επίσης σχόλια υβριστικά και συκοφαντικά στο εξής θα διαγράφονται.
Παρακαλούμε λοιπόν τους φίλους αναγνώστες:
ΟΧΙ SPAM,
ΟΧΙ GREEKLISH,
ΟΧΙ ΠΡΟΣΒΛΗΤΙΚΑ ΣΧΟΛΙΑ
Παρακαλούμε επίσης τα σχόλιά σας να είναι σχετικά με την ανάρτηση.
ΣΤΑ ΕΠΩΝΥΜΑ ΑΡΘΡΑ, ΠΑΡΑΚΑΛΟΥΜΕ ΚΑΙ ΕΠΩΝΥΜΑ ΣΧΟΛΙΑ.