Πέμπτη 14 Απριλίου 2011

Ερώτηση του Συμεών Κεδίκογλου στο Υπουργείο Υποδομών για την οδική ασφάλεια στο δίκτυο της Εύβοιας

Με αφορμή και την πρόσφατη διαμαρτυρία πολιτών για την επικινδυνότητα του οδοστρώματος και της στροφής Τσεκούρα, ο βουλευτής Συμεών Κεδίκογλου κατέθεσε ερώτηση στον Υπουργό Υποδομών για τη βελτίωση της οδικής ασφάλειας του δικτύου της Εύβοιας. 
 
Η κατασκευή του οδικού δικτύου του νομού παραμένει σε κάθε περίπτωση αδήριτη ανάγκη. Αξιοποιώντας όμως το χρόνο μέχρι τις εγκρίσεις των μελετών και την εξασφάλιση των υψηλών κονδυλίων, ο βουλευτής ζητά να προχωρήσει το έργο «ΥΛΟΠΟΙΗΣΗ ΒΡΑΧΥΠΡΟΘΕΣΜΩΝ ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΩΝ ΣΕ ΤΜΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΘΕΣΕΙΣ ΜΕΙΩΜΕΝΗΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ ΣΤΟΥΣ ΑΞΟΝΕΣ: 
α) ΧΑΛΚΙΔΑ – ΛΕΠΟΥΡΑ – ΚΥΜΗ και 
β) ΧΑΛΚΙΔΑ ΑΙΔΗΨΟΣ», 
προϋπολογισμού 7.300.000,00€.,, για το οποίο έχει ήδη εγκριθεί η μελέτη.

Αντίστοιχα έργα έχουν γίνει και σε άλλους νομούς, στην δε Εύβοια που συγκαταλέγεται μεταξύ αυτών με τα περισσότερα τροχαία ατυχήματα ανά χιλιόμετρο, καθίσταται επιτακτική ανάγκη, σύμφωνα με τον βουλευτή.

Η ερώτηση του βουλευτή όπως αυτή κατατέθηκε έχει ως εξής:

Θέμα: Ανάγκη υλοποίησης έργων οδικής Ασφάλειας στην Εύβοια
Κύριε Υπουργέ,
 
Το υφιστάμενο οδικό δίκτυο του νομού της Εύβοιας είναι, όπως γνωρίζετε, προβληματικό σε αρκετά του τμήματα. Γι’ αυτό, σε συνδυασμό με το ότι η Περιφέρεια Στερεάς Ελλάδας παρουσιάζει πλασματικά υψηλότερο κατά κεφαλήν εισόδημα από το μέσο όρο της χώρας, με αποτέλεσμα να περιορίζεται σημαντικά η χρηματοδότηση των έργων κατασκευής των κλασικών υποδομών (οδικό δίκτυο, λιμενικά έργα), λόγω των κοινοτικών κανονισμών, πρέπει να κατανοηθεί ότι για την Εύβοια παραμένει αδήριτη ανάγκη και βασική προτεραιότητα η κατασκευή και βελτίωση του βασικού οδικού δικτύου.

Αξιοποιώντας όμως τον χρόνο μέχρι τις εγκρίσεις των μελετών και τη δέσμευση των υψηλών κονδυλίων που απαιτούνται, ζητώ για την Εύβοια αυτό που έχει γίνει και για άλλους νομούς, δηλαδή τη βελτίωση του υφιστάμενου δικτύου ως προς την οδική ασφάλεια. 
 
Ήδη έχει εγκριθεί η μελέτη για την υλοποίηση των βραχυπρόθεσμων παρεμβάσεων σε τμήματα και θέσεις μειωμένης ασφάλειας στους άξονες : α. Χαλκίδα-Λέπουρα-Κύμη και β. Χαλκίδα – Αιδηψός προϋπολογισμού 7.300.000€.

Με δεδομένο ότι η Εύβοια συγκαταλέγεται στους νομούς με τα περισσότερα τροχαία ατυχήματα ανά χιλιόμετρο, ερωτάσθε:

1. Υπάρχει η βούληση να προχωρήσετε στην έγκριση των σχετικών πιστώσεων για το παραπάνω έργο;

2. Ποιο είναι το προβλεπόμενο χρονοδιάγραμμα μέχρι τη δημοπράτησή του;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Παρακαλούμε γράφετε τα σχόλια σας με ελληνικούς χαρακτήρες (κεφαλαία ή μικρά). Επίσης παρακαλούμε πολύ να μην γράφετε υβριστικά σχόλια. Πάντα υπάρχει τρόπος να περιγράψετε μία κακή κατάσταση χωρίς ύβρεις.

Σχόλια με λατινικούς ή άλλους χαρακτήρες, όπως επίσης σχόλια υβριστικά και συκοφαντικά στο εξής θα διαγράφονται.

Παρακαλούμε λοιπόν τους φίλους αναγνώστες:

ΟΧΙ SPAM,
ΟΧΙ GREEKLISH,
ΟΧΙ ΠΡΟΣΒΛΗΤΙΚΑ ΣΧΟΛΙΑ

Παρακαλούμε επίσης τα σχόλιά σας να είναι σχετικά με την ανάρτηση.

ΣΤΑ ΕΠΩΝΥΜΑ ΑΡΘΡΑ, ΠΑΡΑΚΑΛΟΥΜΕ ΚΑΙ ΕΠΩΝΥΜΑ ΣΧΟΛΙΑ.

______________________________________ Αρχειοθήκη αναρτήσεων ιστολογίου