Παρασκευή 6 Δεκεμβρίου 2013

Για τις συμβάσεις των έργων των αυτοκινητοδρόμων και τα διόδια. Ή αλλιώς: τι ζητάει η αλεπού στο παζάρι;

Οι προχθεσινές υπογραφές των «αρμοδίων» υπουργών και της ΕΤΕπ, για δάνειο του ελληνικού δημοσίου για το «ξεμπλοκάρισμα των αυτοκινητοδρόμων», αποτελεί ένα  τεράστιο σκάνδαλο σε βάρος του ελληνικού δημοσίου, έργο και αυτό όλων  των μνημονιακών κυβερνήσεων μέχρι σήμερα.

Τα έργα (δήθεν) Σύμπραξης Δημόσιου & Ιδιωτικού Τομέα (ΣΔΙΤ):
-          Είναι  το πρόσχημα για μια τεράστια κερδοσκοπία εργολάβων και τραπεζών σε βάρος του δημοσίου χρήματος, της οικονομίας και των πολιτών,  οι οποίοι  επιβαρύνονται με υπέρογκα διόδια – κέρδη για τις Κοινοπραξίες χωρίς αυτές να ολοκληρώνουν τα έργα.
-           Είναι μια κλασική μεταφορά χρημάτων από τις τσέπες του λαού στις τσέπες των μεγαλοεργολάβων, των τραπεζών και άλλων επιτήδειων αεριτζήδων.
-          Είναι η κλασική νεοφιλελεύθερη συνταγή: Τα έργα να είναι απολύτως «δημόσια», αλλά η ιδιοκτησία και η κερδοφορία να είναι ιδιωτική. ΄Όπως οι τράπεζες είναι υπό δημόσιο έλεγχο ενώ η διοίκηση και η κερδοφορία τους ιδιωτική.

Να λοιπόν τι ζητάει η αλεπού ( η μνημονιακή κυβέρνηση ) στο παζάρι:


Με τις τροποποιήσεις:
-          Παραχωρεί τους αυτοκινητόδρομους και επιπλέον χρήμα στους ιδιώτες, πέραν των υπερτιμολογήσεων και των μέχρι σήμερα εισπραχθέντων από τα διόδια, για έργα που δεν έγιναν και όχι μόνο.
-          Μειώνει το μήκος κατασκευής, κόβοντας σημαντικό κομμάτι της Ε-65 και στη Φθιώτιδα .
-          Μεταφέρει την αποζημίωση του δημοσίου στη λήξη του έργου, μετά το 2020, (και αν αυτό γίνει) προς όφελος της αποζημίωσης των ιδιωτών.
-          Μεταφέρει τα βάρη στους πολίτες που βρίσκονται στο έλεος της κρίσης με μια εξωπραγματική αύξηση των διοδίων, αντί να τους ελαφρύνει, με μείωση των διοδίων και με σημαντικές απαλλαγές για κοινωνικές κατηγορίες  με βασικό κριτήριο τον  τόπο διαμονής.

Σήμερα δεν μπορεί να υπάρξει άλλη λύση πέραν από την  :
        -     Αναθεώρηση των συμβάσεων προς όφελος του δημοσίου.
-          Κατασκευή του έργου της Ε-65 όπως είχε αρχικά σχεδιαστεί και ειδικά στο αρχικό τμήμα της Φθιώτιδας ( την οποία αφήνουν στο έλεος της κρίσης και της υπανάπτυξης) .
-          Κατάργηση των διοδίων στα τμήματα που δεν έχουν ολοκληρωθεί και για τα οποία πληρώνουμε χωρίς να έχουν κατασκευαστεί ή δεν θα γίνουν ίσως ποτέ.
-          Σημαντική μείωση του αντίτιμου των διοδίων και  απαλλαγές με βασικό κριτήριο τον τόπο διαμονής σε όλο το δίκτυο
-          Καμία σκέψη για νέα διόδια ( μετωπικά ή πλευρικά ) στη Φθιώτιδα.

Στη Φθιώτιδα της ανεργίας και της υποαπασχόλησης κανείς να μη μείνει απαθής.
        -    Να καταργήσουμε τη μνημονιακή αναλγησία, τον εγκλεισμό μας στις φυλακές των διοδίων 
-     Να ανοίξουμε τους δρόμους για κοινωνικές παροχές, δουλειά και ανάπτυξη.
-  ΄Ολοι μαζί, αλληλέγγυοι για το καλό όλων μας, να αντισταθούμε, να τους     ανατρέψουμε.  
                                                                                  ΝΟΜΑΡΧΙΑΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΣΥΡΙΖΑ ΦΘΙΩΤΙΔΑΣ


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Παρακαλούμε γράφετε τα σχόλια σας με ελληνικούς χαρακτήρες (κεφαλαία ή μικρά). Επίσης παρακαλούμε πολύ να μην γράφετε υβριστικά σχόλια. Πάντα υπάρχει τρόπος να περιγράψετε μία κακή κατάσταση χωρίς ύβρεις.

Σχόλια με λατινικούς ή άλλους χαρακτήρες, όπως επίσης σχόλια υβριστικά και συκοφαντικά στο εξής θα διαγράφονται.

Παρακαλούμε λοιπόν τους φίλους αναγνώστες:

ΟΧΙ SPAM,
ΟΧΙ GREEKLISH,
ΟΧΙ ΠΡΟΣΒΛΗΤΙΚΑ ΣΧΟΛΙΑ

Παρακαλούμε επίσης τα σχόλιά σας να είναι σχετικά με την ανάρτηση.

ΣΤΑ ΕΠΩΝΥΜΑ ΑΡΘΡΑ, ΠΑΡΑΚΑΛΟΥΜΕ ΚΑΙ ΕΠΩΝΥΜΑ ΣΧΟΛΙΑ.

______________________________________ Αρχειοθήκη αναρτήσεων ιστολογίου