Πέμπτη 23 Ιουνίου 2011

ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΛΟΥΤΡΑΚΙΟΥ: ΕΚΑΝΕ ΠΡΟΕΚΛΟΓΙΚΗ ΕΚΣΤΡΑΤΕΙΑ ΜΕ ΕΠΙΤΑΓΕΣ ΓΙΑ ΑΠΟΡΟΥΣ

Με επιταγές που έδωσε η γνωστή εταιρεία πετρελεοειδών Motor Oil για τους άπορους της περιοχής πλήρωσε μέρος της προεγλογικής του εκστρατείας ο νυν δήμαρχος Λουτρακίου-Αγίων Θεοδώρων Κώστας Λογοθέτης. 
 

Την καταγγελία έκανε ο Παναγιώτης Παλαιολόγος, δημότης του δήμου και σερβιτόρος στο επάγγελμα, ο οποίος εργάστηκε την προεκλογική περίοδο στο γραφείο του νυν δημάρχου και αντί να του καταβληθούν τα δεδουλευμένα, του δόθηκαν οι συγκεκριμένες επιταγές! 

Το γεγονός έχει προκαλέσει μεγάλο θόρυβο στην περιοχή, καθώς μετά τις καταγγελίες Παλαιολόγου αποκαλύφθηκε ότι η πρακτική αυτή, να πληρώνει δηλαδή με επιταγές τής Motor Oil, χρέη τόσο του ίδιου όσο και του δήμου, έχει εφαρμοστεί και αλλού από το δήμαρχου Λουτρακίου. 

Όπως είχε αποκαλύψει στις αρχές Μαΐου ο επιλαχών δημοτικός σύμβουλος στο συνδυασμό της «Ανεξάρτητης Δημοτικής Κίνησης» από τη σημερινή τοπική κοινότητα των Αγ. Θεοδώρων, Γιώργος Παπαγεωργίου, με αυτό τον τρόπο έχει πληρώσει τους συμβασιούχους του π. δήμου Αγίων Θεοδώρων! 
 


Το ιστορικό

Ο Παναγιώτης Παλαιολόγος εργάστηκε επί 1,5 μήνα στο προεκλογικό γραφείο του Κώστα Λογοθέτη. Η αμοιβή του που είχε συμφωνηθεί ήταν 1.000 ευρώ.

Μετά τις εκλογές (όταν ο Λογοθέτης έγινε δήμαρχος) ζήτησε τα χρήματα και έως το Πάσχα πήρε 400 ευρώ. Την Μεγάλη Πέμπτη, πήγε στο δημαρχείο και ζήτησε τα υπόλοιπα.

Τότε, ο δήμαρχος τού έδωσε 2 επιταγές των 50 ευρώ (σύνολο 100 ευρώ) από αυτές που είχε δώσει η Motor Oil και προορίζονταν για τους άπορους, κοινωνική ομάδα στην οποία δεν ανήκει ο Παλαιολόγος, όπως ο ίδιος λέει, σε επιστολή του που δόθηκε σε μπλογκ της περιοχής.

«Έγινα έξαλλος και έχασα τον έλεγχό μου, όταν πληροφορήθηκα ότι για να δικαιολογήσει τις δύο επιταγές με είχε χαρακτηρίσει άπορο! Εν ολίγοις, με παρουσίαζε ως απατεώνα, ως να έχω καρπωθεί το βοήθημα σε βάρος των αναξιοπαθούντων συμπολιτών μας.

»Αφάνταστη η προσβολή εκ μέρους του όχι μόνο στο πρόσωπό μου, αλλά και προς την ίδια την οικογένειά μου, γιατί είμαι εργαζόμενος στο επάγγελμά μου, ενώ στον ελεύθερο χρόνο μου απασχολούμαι και με την επαγγελματική δραστηριότητα του πατρός μου», σημειώνει χαρακτηριστικά ο Παναγιώτης Παλαιολόγος.

Δηλαδή, με λίγα λόγια, ο δήμαρχος Λουτρακίου-Αγίων Θεοδώρων πλήρωσε με τα λεφτά των απόρων μέρος της προεκλογικής του εκστρατείας, κάτι που παραδέχθηκε, εξάλλου, και ο ίδιος σε συνεδρίαση του δημοτικού συμβουλίου, όπου και είπε πως ήταν λάθος η ενέργειά του και δε θα επαναληφθεί.

Πριν από λίγες ημέρες, στις 17 Ιουνίου ο Παλαιολόγος πήγε εκ νέου στο γραφείο τού δημάρχου, ο οποίος τον απείλησε ότι αν μιλήσει στο δημοτικό συμβούλιο έχει έτοιμους τους δικηγόρους για να τον πάνε στον εισαγγελέα. Έγινε επεισόδιο που ηρέμησε με την αποχώρηση του Παλαιολόγου και την μεσολάβηση των ψυχραιμοτέρων.
 
 
Προσπάθεια αποπροσανατολισμού και σπίλωσης

Το θέμα, ωστόσο, δεν σταμάτησε εκεί, καθώς έγινε προσπάθεια από δημοτικό σύμβουλο της παράταξης του δημάρχου, τον Παναγιώτη Βαρελά, για δημιουργία εντυπώσεων και ανατροπή της κατάστασης εις βάρους του καταγγέλλοντα.

Ο Παναγιώτης Βαρελάς προσπαθούσε να αφήσει υπονοούμενα ότι ήταν σε γνώση του Παναγιώτη Παλαιολόγου ό,τι έγινε και πως τις επιταγές τις ελάμβανε από αυτές που ήταν πλεονασματικές!

Ωστόσο, ο Παναγιώτης Παλαιολόγος είχε προλάβει να τοποθετηθεί στο γεγονός, και όπως αποκαλύπτει το loutraki-press.blogspot.com: «Με αιφνιδίασε έξω από το "Thermal Spa" ο Παναγιώτης Βαρελάς και μου ζήτησε να υπογράψω σε έναν κατάλογο ότι έχω παραλάβει τις επιταγές, γιατί του λείπουν και θα έχει πρόβλημα άμα δεν το κάνω. Επειδή είχα πάρει τις επιταγές, απατεώνας δεν είμαι, προκειμένου να μην έχει πρόβλημα, υπέγραψα στον κατάλογο που μου υπέδειξε», είπε ο Παναγιώτης Παλαιολόγος.


«Πιάστηκε με το αρνί στην πλάτη»

Το ζήτημα, όπως ήταν φυσικό, προκάλεσε την αντίδραση της αντιπολίτευσης, και μάλιστα η παράταξη «Δημοτική Ανανεωτική Παρέμβαση Πολιτών» κατηγορεί το δήμαρχο για αδιαφάνεια και διασπάθιση του δημόσιου χρήματος και σημειώνει πως «είναι ύψιστο σημείο πολιτικού εξευτελισμού ο κ. Δήμαρχος να πληρώνει την προεκλογική του εκστρατεία με τις επιταγές των απόρων. Ο κ. Κ. Λογοθέτης πιάστηκε με το αρνί στην πλάτη».

 
Ερωτήματα

Κατόπιν αυτών, τίθενται μια σειρά ερωτημάτων για το δήμαρχο Λουτρακίου-Αγίων Θεοδώρων Κώστα Λογοθέτη που χρήζουν άμεσης απάντησης:

- Υπάρχει λίστα των απόρων που πήραν επιταγές, με βάση τα έγγραφα που υπάρχουν στην τράπεζα;

- Και αν ναι, πότε θα τη δώσει ο δήμαρχος στη δημοσιότητα, μιας και ο ίδιος την υποσχέθηκε;

- Έγινε προσπάθεια να παγιδευτεί ο Παναγιώτης Λογοθέτης από τον αντιδήμαρχό του; Και αν ναι, γιατί;

- Γιατί μπήκε στη λίστα των απόρων ο Π. Παλαιολόγος και ποιος τον πρότεινε;

- Ποιος του έδωσε τις επιταγές και με ποια κριτήρια;

- Ποια επιτροπή το αποφάσισε, πότε συνεδρίασε και ποιοι μετείχαν;

- Οι επιταγές που έδωσε η Motor Oil έφθασαν όλες στον ΔΟΥΚΑΛΠ;

Η επιστολή Παλαιολόγου

Επειδή το ιστολόγιό σας είναι το μόνο που έχει αναδείξει το θέμα του τρόπου διάθεσης των επιταγών που διατίθενται από μία εκ των μεγαλυτέρων βιομηχανιών της πατρίδας μας, τη Motor Oil, υπέρ των απόρων του δήμου μας, επιθυμώ να σας κάνω γνωστά τα ακόλουθα.

Δύο δημοτικοί σύμβουλοι του συνδυασμού της πλειοψηφίας «Με τους Πολίτες Μπροστά», έχουν βγει στην πόλη με σπιλώνουν κι επιχειρούν να υποτιμήσουν την αξιοπρέπεια και την προσωπικότητά μου, προσβάλλοντας κατ' αυτό τον τρόπο ακόμη την τιμή και την υπόληψη ολόκληρης της οικογένειάς μου, με τη διασπορά ψευδών κι ανυπόστατων ειδήσεων ως γεγονότων.

Πιο συγκεκριμένα οι δύο σύμβουλοι, με αποκαλούσαν την Τρίτη ψεύτη, ισχυριζόμενοι ότι ζητιάνευα χρήματα από το δήμαρχο, τον πίεζα ότι δεν έχω χρήματα, με λυπήθηκε κι αυτός ήταν ο λόγος που μου έδωσε τις δύο επιταγές.

Όσα ισχυρίζονται ως κοινοί και κατάπτυστοι συκοφάντες, εντολοδόχοι του Κώστα Λογοθέτη, ουδεμία σχέση έχουν με την πραγματικότητα.

Η αλήθεια και η πραγματικότητα έχει ως εξής.

Την προεκλογική περίοδο συμφώνησα με τον τότε υποψήφιο δήμαρχο, επικεφαλής του συνδυασμού Με τους Πολίτες Μπροστά, Κώστα Λογοθέτη, να εργασθώ στο προεκλογικό κέντρο του συνδυασμού με αμοιβή χιλίων ευρώ.

Από τις εκλογές έχουν περάσει έξι μήνες και ο Κώστας Λογοθέτης μου έχει καταβάλλει μόλις τα μισά χρήματα. Η συνέπειά του παραδειγματική για πρώτου πολίτη του τόπου, που δίνει το καλό παράδειγμα στο λαό και ιδιαίτερα στους νέους για τον τρόπο διενέργειας των συναλλαγών!..

Μέχρι την Μεγάλη Πέμπτη, περίπου είκοσι ημέρες πριν, ο Κώστας Λογοθέτης με είχε καταντήσει ζητιάνο της αμοιβής μου και συνολικά είχα εισπράξει τετρακόσια (ευρώ 400) ευρώ μετά μεγάλου κόπου και συνεχών οχλήσεων, επί συνόλου χιλίων ευρώ.

Δεν διεκδικούσα ούτε χάρες, ούτε δώρα, ούτε τίποτε. Την αμοιβή μου και μόνο, που ήταν χρήματα δικά μου.

Την Μεγάλη Πέμπτη ο Κώστας Λογοθέτης αποφάσισε να μου δώσει άλλα εκατό (ευρώ 100) ευρώ, όπως μου τα έδινε μέχρι εκείνη την ημέρα εκατό - εκατό, συνολικά τετρακόσια. Τα εκατό ευρώ μου καταβλήθηκαν με δύο επιταγές των πενήντα (ευρώ 50) ευρώ η κάθε μία, των οποίων εκδότης ήταν η Motor Oil.

Ειλικρινά, σιχάθηκα τον εαυτό μου, και του χάρισα τα υπόλοιπα πεντακόσια (ευρώ 500) ευρώ. Ωστόσο, έγινα έξαλλος και έχασα τον έλεγχό μου, όταν πληροφορήθηκα ότι για να δικαιολογήσει τις δύο επιταγές με είχε χαρακτηρίσει άπορο! Εν ολίγοις, με παρουσίαζε ως απατεώνα, ως να έχω καρπωθεί το βοήθημα σε βάρος των αναξιοπαθούντων συμπολιτών μας.

Αφάνταστη η προσβολή εκ μέρους του όχι μόνο στο πρόσωπό μου, αλλά και προς την ίδια την οικογένειά μου, γιατί είμαι εργαζόμενος στο επάγγελμά μου, ενώ στον ελεύθερο χρόνο μου απασχολούμαι και με την επαγγελματική δραστηριότητα του πατρός μου.

Λυπούμαι και ζητώ ειλικρινά συγνώμη από τους συμπολίτες μας, που συνέβαλα να εκλεγεί η παρούσα δημοτική αρχή.

Μετά τιμής
Παναγιώτης Παλαιολόγος


aftodioikisi.gr

3 σχόλια:

  1. Η motor oil είναι εταιρια γνωστή για το κοινωνικό της έργο και την προσφορά της στην τοπική αυτοδιοίκηση.

    Αν δεν κάνω λάθος και στην περιοχή της Ανατολικής Λοκρίδας και κυρίως στους πρώην δήμους Δαφνουσίων και Αταλάντης έχει επιδείξει μεγάλη προσφορά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ!!!!!!

    ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ Η ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΔΕΝ ΠΑΙΖΕΤΑΙ.............

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ε ΡΕ ΠΩΣ ΤΑ "ΠΙΑΝΟΥΝ" ΟΙ ΑΕΤΟΝΥΧΙΔΕΣ...
    ...ΚΑΙ ΑΝ ΤΑ "ΠΙΑΝΟΥΝ" ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΑ ΚΟΥΠΟΝΙΑ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΑΠΟΡΟΥΣ...
    (ΑΠΟΛΥΤΗ ΞΕΦΤΙΛΑ ΔΗΛΑΔΗ).
    ΦΑΝΤΑΣΤΕΙΤΕ ΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ ΜΕ ΤΑ ΑΛΛΑ ΚΟΝΔΥΛΙΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Παρακαλούμε γράφετε τα σχόλια σας με ελληνικούς χαρακτήρες (κεφαλαία ή μικρά). Επίσης παρακαλούμε πολύ να μην γράφετε υβριστικά σχόλια. Πάντα υπάρχει τρόπος να περιγράψετε μία κακή κατάσταση χωρίς ύβρεις.

Σχόλια με λατινικούς ή άλλους χαρακτήρες, όπως επίσης σχόλια υβριστικά και συκοφαντικά στο εξής θα διαγράφονται.

Παρακαλούμε λοιπόν τους φίλους αναγνώστες:

ΟΧΙ SPAM,
ΟΧΙ GREEKLISH,
ΟΧΙ ΠΡΟΣΒΛΗΤΙΚΑ ΣΧΟΛΙΑ

Παρακαλούμε επίσης τα σχόλιά σας να είναι σχετικά με την ανάρτηση.

ΣΤΑ ΕΠΩΝΥΜΑ ΑΡΘΡΑ, ΠΑΡΑΚΑΛΟΥΜΕ ΚΑΙ ΕΠΩΝΥΜΑ ΣΧΟΛΙΑ.

______________________________________ Αρχειοθήκη αναρτήσεων ιστολογίου