Τρίτη 19 Φεβρουαρίου 2013

Οπτιμισμός και πεσιμισμός

  
Δήμαρχε έχω παρακολουθήσει πολλές συνεδριάσεις και βρίσκω κάθε φορά ότι σκεφτόμαστε διαφορετικά. Εγώ σκέφτομαι σαν Μαρτιναίος κι εσύ μάλλον σκέφτεσαι μια Λοκρίδα αν όχι με καθόλου κόσμο, ίσως με τους μισούς. 

Και αυτό το λέω από την αδιαφορία που δείχνεται για το χωριό μας εσύ και οι συνεργάτες σου.

Δήμαρχε όπως βλέπεις, δίνω το παρόν μου από το blog μου. Και κατά πως φαίνεται, ανήκουμε και οι δυο στους Έλληνες που δεν έχουμε ακόμα αυτοκτονήσει, δεν έχουμε μείνει ακόμα άνεργοι, δε μας έχουν πετάξει από τα σπίτια μας. 

Άρα είμαστε δυο τυχεράκηδες, που βλέπουμε το δράμα με τους αναξιοπαθούντες, από την δική του σκοπιά ο καθένας και δίνει την δίκια του ερμηνεία για το πώς συμβαίνουν και πως πρέπει να συμβούν.

Δεν θα προσπαθήσω καν να αναιρέσω αυτή την ερμηνεία, απλώς γιατί τοχω ξαναπροσπαθήσει μέσα από το blog ανεπιτυχώς με άλλα μου σχόλια. 

Eχεις επικαλεσθεί ότι "μαζί πρέπει δουλέψουμε ειδάλλως να το διαλύσουμε το μαγαζί." 

Ουαου !!! 

Ψιλοκατουρήθηκα από τον τσαμπουκά του συνδικαλιστή που το έκανε επάγγελμα και θα πάρει και σύνταξη ... 

Πρέπει να λάβεις μια απάντηση γι' αυτό που είσαι, όχι γι' αυτό που ισχυρίζεσαι. 

Ο επικήδειος του χωριού μου έχει γραφτεί δεκαετίες πριν από την κατασκευασμένη ανωτερότητα του κομπλεξικού κακομοίρη απέναντι στον πιο αδύναμο, στον ολοκληρωτικά απροστάτευτο πολίτη του χωριού , ο οποίος έπρεπε να συνεργαστεί να προσκυνήσει τον αγράμματο συνδικαλιστή τον άνθρωπο του βουλευτή αν θες ,που θα του έβαζε το παιδί του στη ΛΑΡΚΟ στην αστυνομία. 

Ντρέπομαι γιαυτό που ήμασταν, όμως στο κάδρο μπήκες και εσύ ,εσύ διάλεξες με ποιους θες να συνεργαστείς. 

Δεν ζω σε θερμοκήπιο Δήμαρχε, ξέρω όλα όσα ξέρουμε όλοι.

Κι αν κάτι δεν τόχω δει με τα μάτια μου, θα το συναντήσω στα διαβάσματα μου θα το ακούσω. Άρα αδαής δεν είμαι.

Ρωτάμε λοιπόν μέσα από τα blog σαν απλοί πολίτες για να μαθαίνουμε τι γίνεται στον Δήμο μας.

Ε.. δεν έχω δει μια απάντηση -αυτό συμβαίνει και με του βουλευτές-ρωτάει η ταπεινότητα των πολιτών αλλά κάνεις δεν έχει απαντήσει ποτέ.

Η απάντηση μου στη ερώτηση αυτή είναι ότι δεν έχετε κάτι να πείτε δεν έχετε λόγο. 

Χτυπάτε το χέρι στο τραπέζι στα συμβούλια σας, φοβερίζεται τους νάρκισσους γύρω σας, αν δεν κάτσουν καλά δεν θα τους κάνετε χάρες, και αυτοί γαζώνονται επάνω σας γιατί σας βλέπουν όπως οι μεθυσμένοι τους φωτοστάτες .

Μια άλλη εξήγηση είναι ότι δεν έχετε χρόνο να απαντάτε σε όλους τους Δημότες σας και ότι θα σας κρίνουμε από το έργο σας στην υποθετική εξηγησή σας θα σας συμβούλευα να πάρετε της ανακοινώσεις που κάνατε πριν σας εκλέξουμε, έχετε πραγματοποιήσει έστω και μια ;;;;; 

sigouratzis

Υγ. Αναγνωρίζουμε ότι είσαι μόνος σου στο γήπεδο και δεν έχεις αντίπαλο αλλά αν δεν βάλεις τα γκολ τώρα ποτέ θα τα βάλεις.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Παρακαλούμε γράφετε τα σχόλια σας με ελληνικούς χαρακτήρες (κεφαλαία ή μικρά). Επίσης παρακαλούμε πολύ να μην γράφετε υβριστικά σχόλια. Πάντα υπάρχει τρόπος να περιγράψετε μία κακή κατάσταση χωρίς ύβρεις.

Σχόλια με λατινικούς ή άλλους χαρακτήρες, όπως επίσης σχόλια υβριστικά και συκοφαντικά στο εξής θα διαγράφονται.

Παρακαλούμε λοιπόν τους φίλους αναγνώστες:

ΟΧΙ SPAM,
ΟΧΙ GREEKLISH,
ΟΧΙ ΠΡΟΣΒΛΗΤΙΚΑ ΣΧΟΛΙΑ

Παρακαλούμε επίσης τα σχόλιά σας να είναι σχετικά με την ανάρτηση.

ΣΤΑ ΕΠΩΝΥΜΑ ΑΡΘΡΑ, ΠΑΡΑΚΑΛΟΥΜΕ ΚΑΙ ΕΠΩΝΥΜΑ ΣΧΟΛΙΑ.

______________________________________ Αρχειοθήκη αναρτήσεων ιστολογίου