Χαιρετισμό απηύθυνε ο Υφυπουργός Παιδείας και Θρησκευμάτων Συμεών Κεδίκογλου στην ενημερωτική ημερίδα που οργάνωσαν σήμερα 5 Ιουλίου το Υπουργείο και το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής με θέμα: «Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου της σχολικής μονάδας-Διαδικασία Αυτοαξιολόγησης: Αποτελέσματα και προοπτικές».
Με την ευκαιρία της αλλαγής που φέρνει στα εκπαιδευτικά πράγματα η διαδικασία της αυτοαξιολόγησης στο γενικότερο πλαίσιο της αξιολόγησης των εκπαιδευτικών δομών, ο Υφυπουργός σημείωσε:
«Για μένα μεταρρύθμιση είναι τρόπος θεώρησης των πραγμάτων, τρόπος σκέψης και δράσης. Ειδικά στην Παιδεία πρέπει να προχωρήσουμε σε μεγάλες, στρατηγικές αλλαγές, όχι απλά να περιοριστούμε στη διαχείριση της κατάστασης».
Μεταξύ άλλων, ο Υφυπουργός δήλωσε τα εξής:
«Σε μια εποχή με τόσο βαθιά και παρατεταμένη κρίση, η σημερινή συνάντηση για τα αποτελέσματα και τις προοπτικές του θεσμού της αξιολόγησης του εκπαιδευτικού έργου της σχολικής μονάδας μέσα από τη διαδικασία της αυτοαξιολόγησης μας επιτρέπει να ελπίζουμε ότι δεν είναι όλα μαύρα, υπάρχει φως από το χώρο της Παιδείας.
Είδαμε καλές πρακτικές, είδαμε καλές πρακτικές που διαδόθηκαν, είδαμε να δημιουργούνται προϋποθέσεις για ανάληψη καινοτόμων δράσεων, να διαμορφώνονται συνθήκες για βελτίωση των διδακτικών πρακτικών, να ενισχύονται σχέσεις συνεργασίας, να καλλιεργείται η συνευθύνη…
Το μεγάλο κέρδος από την ολοκλήρωση του έργου πριν περάσουμε στη γενίκευση του θεσμού σε όλες τις σχολικές μονάδες είναι για μένα το λιθαράκι που μπήκε στη διαμόρφωση κουλτούρας αξιολόγησης, η οποία ήταν ανύπαρκτη.
Αυτό όπως και όλα τα παραπάνω τώρα θέλουμε να επεκταθούν σε όλες τις σχολικές μονάδες της χώρας και σ’ αυτό θα εργαστούμε…
Η αξιολόγηση, όπως κάθε αλλαγή, καινοτομία, μεταρρύθμιση είναι μια διαδικασία που κινητοποιεί όλους τους παράγοντες της εκπαιδευτικής κοινότητας εν προκειμένω, που αν δεν την πιστέψουν πρωτίστως οι ίδιοι οι εμπλεκόμενοι δεν θα έχει καμία τύχη ό,τι και αν θεσμοθετηθεί στα χαρτιά.
Και σε αυτή την περίπτωση πρωταγωνιστές είναι οι εκπαιδευτικοί.
Από τους εκπαιδευτικούς εξαρτάται η βελτίωση της ποιότητας της διδασκαλίας και της μάθησης.
Σε αυτή τη φάση που βρίσκεται ο θεσμός, θεωρώ κρίσιμο σημείο από εδώ και πέρα την ενημέρωση των μελών της σχολικής κοινότητας.
Να οργανώσουμε εκστρατεία ενημέρωσης για τη φιλοσοφία και το πλαίσιο του θεσμού, να το επικοινωνήσουμε στους διευθυντές, συμβούλους, εκπαιδευτικούς.
Από την σωστή, πλήρη και έγκαιρη ενημέρωση θα εξαρτηθεί η εφαρμογή και επιτυχία του θεσμού.
Οι σχολικοί σύμβουλοι θα παίξουν τον αποφασιστικό ρόλο για την εισαγωγή αλλά και την εμπέδωση και την καλύτερη εφαρμογή του προγράμματος της αυτοαξιολόγησης σε όλα τα σχολεία της χώρας δίνοντας την απαραίτητη υποστήριξη στους εκπαιδευτικούς αλλά και το χρόνο».
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Παρακαλούμε γράφετε τα σχόλια σας με ελληνικούς χαρακτήρες (κεφαλαία ή μικρά). Επίσης παρακαλούμε πολύ να μην γράφετε υβριστικά σχόλια. Πάντα υπάρχει τρόπος να περιγράψετε μία κακή κατάσταση χωρίς ύβρεις.
Σχόλια με λατινικούς ή άλλους χαρακτήρες, όπως επίσης σχόλια υβριστικά και συκοφαντικά στο εξής θα διαγράφονται.
Παρακαλούμε λοιπόν τους φίλους αναγνώστες:
ΟΧΙ SPAM,
ΟΧΙ GREEKLISH,
ΟΧΙ ΠΡΟΣΒΛΗΤΙΚΑ ΣΧΟΛΙΑ
Παρακαλούμε επίσης τα σχόλιά σας να είναι σχετικά με την ανάρτηση.
ΣΤΑ ΕΠΩΝΥΜΑ ΑΡΘΡΑ, ΠΑΡΑΚΑΛΟΥΜΕ ΚΑΙ ΕΠΩΝΥΜΑ ΣΧΟΛΙΑ.