Από τις εφτάμιση το απόγευμα της Καθαράς Δευτέρας η Ελλάδα είναι κομμένη στα δυο, λόγω χιονόπτωσης, γιατί οι εταιρείες που εκμεταλλεύονται τα διόδια στην περιοχή της Στερεάς Ελλάδας, δεν ενδιαφέρονται για τίποτα άλλο παρά μόνο πως θα εισπράξουν το αντίτιμο των διοδίων.
Και βέβαια οι ευθύνες δεν ανήκουν μόνο στις εταιρείες αλλά και στην ελληνική κυβέρνηση η οποία πριν λίγες μέρες ποινικοποίησε τη μη πληρωμή των διοδίων στηρίζοντας μια "ξεφτιλισμένη" πολιτική υποταγής στα μεγάλα συμφέροντα και στους μεγαλοεργολάβους όταν οι ίδιοι γράφουν τους πολίτες στα "παλαιότερα των υποδημάτων τους"...
... αφού γνωρίζοντας από μέρες για την επερχόμενη κακοκαιρία δεν έκαναν τίποτα για να εξασφαλίσουν στους πολίτες την απροβλημάτιστη διέλευσή τους από τον εθνικό δρόμο όταν σε άλλες περιοχές όπως στην Ευρυτανία και στον Παρνασσό με μεγαλύτερη χιονόπτωση απ' ότι στον εθνικό δρόμο, ο κρατικός μηχανισμός φρόντισε να μην υπάρχουν προβλήματα και η κίνηση των οχημάτων να γίνεται κανονικά.
Και δεν φτάνει που δεν φρόντισαν να κρατήσουν το δρόμο ανοιχτό, έχουν και το θράσος να ζητάνε από τους διερχόμενους οδηγούς να πληρώνουν και τα διόδια για να μπλοκαριστούν λίγα χιλιόμετρα παρακάτω και να περάσουν ίσως τη νύχτα τους στο δρόμο μέσα στο χιονιά.
Και η ελληνική κυβέρνηση απούσα!!!
Που είναι ο λαλίστατος κ. Ρέππας να μας μιλήσει για τους "τζαμπατζήδες" των εθνικών δρόμων και να μας πει ποιοί πραγματικά είναι οι "τζαμπατζήδες";
Που είναι ο Μαγκριώτης να μας πει ότι αν δεν πληρώνουμε διόδια, οι εταιρείες δεν μπορούν να μας εξυπηρετούν;
Που είναι ο εισαγγελέας, που αύριο πιθανά να δικάσει τον "τζαμπατζή" κατά Ρέππα, οδηγό των εθνικών δρόμων που θα αναγκαστεί να χάσει τις πινακίδες του και να πληρώσει 200 ευρώ πρόστιμο για 2 περίπου ευρώ αντίτιμο, στις ανύπαρκτες εταιρείες που δεν προσφέρουν απολύτως τίποτα παρά μόνο να "ξετινάζουν" το ήδη αποδυναμωμένο, οικονομικά, πορτοφόλι του Έλληνα καταναλωτή;
Το ιστορικό
Εκατοντάδες αυτοκίνητα με τους επιβαίνοντες σε απόγνωση, βρέθηκαν στις εφτάμιση περίπου το απόγευμα της Δευτέρας 7 Μαρτίου στο ύψος του Μαρτίνου, στη Φθιώτιδα, στο ρεύμα προς Αθήνα, όταν το λίγο χιόνι που είχε πέσει στο οδόστρωμα, σε συνδυασμό με τον ανηφορικό δρόμο (περιοχή Καραπιπέρη) ανάγκασε κάποιους οδηγούς να μη μπορούν να συνεχίσουν.
Οι εταιρείες που εκμεταλλεύονται τα διόδια, ήταν για μια ακόμη φορά απούσες αφού δεν είχαν φροντίσει ούτε το δρόμο να καθαρίσουν αλλά ούτε καν εκχιονιστικά μηχανήματα να κατεβάσουν στον εθνικό δρόμο μέχρι στις 10 το βράδυ, με αποτέλεσμα τα οχήματα να παραμένουν εγκλωβισμένα για περισσότερο από δυόμιση ώρες, στο Μαρτίνο.
Και δεν έφτανε αυτό, στο ύψος του Μώλου, λίγα χιλιόμετρα έξω από τη Λαμία, η τροχαία ανέκοπτε τα αυτοκίνητα στο ρεύμα προς Αθήνα για να μη μπλοκαριστούν στο Μαρτίνο, μήπως και οι εταιρείες φιλοτιμηθούν κι' ανοίξουν το δρόμο!
Τον ίδιο όμως ατελείωτο "Γολγοθά" αντιμετώπισαν και οι οδηγοί που είχαν κατεύθυνση προς Θεσσαλονίκη αφού για περισσότερο από δυο ώρες παρέμειναν εγκλωβισμένοι στο ύψος της Πελασγίας και συγκεκριμένα στην περιοχή των Αγίων Θεοδώρων, αφού κι' εκεί η εταιρεία που εκμεταλλεύεται τα διόδια δεν είχε φροντίσει για τον έγκαιρο αποχιονισμό του εθνικού δρόμου.
Κατά τ' άλλα, οι κυβερνώντες με "δικτατορικές νομοθετήσεις", προσπαθούν να στηρίξουν τις ανύπαρκτες εταιρείες που εκμεταλλεύονται τους εθνικούς μας δρόμους, ζητώντας από τους Έλληνες να καταβάλλουν υψηλό αντίτιμο για τις ανύπαρκτες υπηρεσίες που δήθεν προσφέρουν στους Έλληνες φορολογούμενους για δρόμους που ήδη τους έχουν χρυσοπληρώσει.
Αλλά δεν φταίνε οι εταιρείες, φταίει και η ανύπαρκτη ελληνική κυβέρνηση που θα έπρεπε να είχε επέμβει ήδη στην "ξεφτίλα" που της επιφύλασσαν οι μεγαλοεργολάβοι που με τόσο πάθος στήριξε και στηρίζει.
Οι εταιρείες που εκμεταλλεύονται τα διόδια, ήταν για μια ακόμη φορά απούσες αφού δεν είχαν φροντίσει ούτε το δρόμο να καθαρίσουν αλλά ούτε καν εκχιονιστικά μηχανήματα να κατεβάσουν στον εθνικό δρόμο μέχρι στις 10 το βράδυ, με αποτέλεσμα τα οχήματα να παραμένουν εγκλωβισμένα για περισσότερο από δυόμιση ώρες, στο Μαρτίνο.
Και δεν έφτανε αυτό, στο ύψος του Μώλου, λίγα χιλιόμετρα έξω από τη Λαμία, η τροχαία ανέκοπτε τα αυτοκίνητα στο ρεύμα προς Αθήνα για να μη μπλοκαριστούν στο Μαρτίνο, μήπως και οι εταιρείες φιλοτιμηθούν κι' ανοίξουν το δρόμο!
Τον ίδιο όμως ατελείωτο "Γολγοθά" αντιμετώπισαν και οι οδηγοί που είχαν κατεύθυνση προς Θεσσαλονίκη αφού για περισσότερο από δυο ώρες παρέμειναν εγκλωβισμένοι στο ύψος της Πελασγίας και συγκεκριμένα στην περιοχή των Αγίων Θεοδώρων, αφού κι' εκεί η εταιρεία που εκμεταλλεύεται τα διόδια δεν είχε φροντίσει για τον έγκαιρο αποχιονισμό του εθνικού δρόμου.
Κατά τ' άλλα, οι κυβερνώντες με "δικτατορικές νομοθετήσεις", προσπαθούν να στηρίξουν τις ανύπαρκτες εταιρείες που εκμεταλλεύονται τους εθνικούς μας δρόμους, ζητώντας από τους Έλληνες να καταβάλλουν υψηλό αντίτιμο για τις ανύπαρκτες υπηρεσίες που δήθεν προσφέρουν στους Έλληνες φορολογούμενους για δρόμους που ήδη τους έχουν χρυσοπληρώσει.
Αλλά δεν φταίνε οι εταιρείες, φταίει και η ανύπαρκτη ελληνική κυβέρνηση που θα έπρεπε να είχε επέμβει ήδη στην "ξεφτίλα" που της επιφύλασσαν οι μεγαλοεργολάβοι που με τόσο πάθος στήριξε και στηρίζει.
lamianews.blogspot.com
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Παρακαλούμε γράφετε τα σχόλια σας με ελληνικούς χαρακτήρες (κεφαλαία ή μικρά). Επίσης παρακαλούμε πολύ να μην γράφετε υβριστικά σχόλια. Πάντα υπάρχει τρόπος να περιγράψετε μία κακή κατάσταση χωρίς ύβρεις.
Σχόλια με λατινικούς ή άλλους χαρακτήρες, όπως επίσης σχόλια υβριστικά και συκοφαντικά στο εξής θα διαγράφονται.
Παρακαλούμε λοιπόν τους φίλους αναγνώστες:
ΟΧΙ SPAM,
ΟΧΙ GREEKLISH,
ΟΧΙ ΠΡΟΣΒΛΗΤΙΚΑ ΣΧΟΛΙΑ
Παρακαλούμε επίσης τα σχόλιά σας να είναι σχετικά με την ανάρτηση.
ΣΤΑ ΕΠΩΝΥΜΑ ΑΡΘΡΑ, ΠΑΡΑΚΑΛΟΥΜΕ ΚΑΙ ΕΠΩΝΥΜΑ ΣΧΟΛΙΑ.