Παρασκευή 7 Σεπτεμβρίου 2012

Ελένη Μακρή-Θεοδώρου: Ερώτηση για τα ΚΕΔΔΥ και στις Σχολικές Μονάδες Ειδικής Αγωγής κ΄ Εκπαίδευσης


Ερώτηση, προς τον υπουργό Παιδείας, Θρησκευμάτων, Πολιτισμού και Αθλητισμού, κατέθεσε στη Βουλή, η Βουλευτής Φθιώτιδας κ. Ελένη Μακρή - Θεοδώρουγια τα ΚΕΔΔΥ και στις Σχολικές Μονάδες Ειδικής Αγωγής κ΄ Εκπαίδευσης.

Στην ερώτηση της η Βουλευτής Φθιώτιδας τονίζει πως οι περιφέρειες της χώρας είναι υποστελεχωμένες, όσον αφορά στο Ειδικό Εκπαιδευτικό Προσωπικό (Ε.Ε.Π), στο Ειδικό Βοηθητικό Προσωπικό (Ε.Β.Π) και τα ΚΕΔΔΥ. Αναφέρει επίσης πως στη Φθιώτιδα, στο ΚΕΔΔΥ και στις Σχολικές Μονάδες Ειδικής Αγωγής κ΄ Εκπαίδευσης (Σ.Μ.Ε.Α.Ε) ο αριθμός των υπηρετούντων με οργανική θέση δεν επαρκεί αλλά και ο αριθμός των πιστώσεων που κάθε χρόνο διατίθενται για την πρόσληψη αναπληρωτών είναι δυσανάλογος με το μαθητικό πληθυσμό και τις πιστώσεις που διατίθενται σε άλλες περιφέρειες με μικρότερο μαθητικό πληθυσμό.

Ακολουθεί το κείμενο της Ερώτησης της κ. Μακρή-Θεοδώρου:



ΕΡΩΤΗΣΗ

ΠΡΟΣ: ΤΟΝ ΥΠΟΥΡΓΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ, ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ, ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ Κ΄ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ

ΘΕΜΑ: “ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΚΕΝΤΡΩΝ ΔΙΑΦΟΡΟΔΙΑΓΝΩΣΗΣ ΔΙΑΓΝΩΣΗΣ Κ΄ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗΣ (ΚΕΔΔΥ).

            Τα ΚΕΔΔΥ επιτελούν ένα σύνθετο έργο με στόχο την προαγωγή της ψυχοκοινωνικής υγείας των μαθητών, που αποτελεί τη βάση για την καλύτερη σχολική προσαρμογή και επίδοση.

            Οι περιφέρειες της χώρας είναι υποστελεχωμένες, όσον αφορά στο Ειδικό Εκπαιδευτικό Προσωπικό (Ε.Ε.Π), στο Ειδικό Βοηθητικό Προσωπικό (Ε.Β.Π) και τα ΚΕΔΔΥ λειτουργούν τα περισσότερα αποκλειστικά με αναπληρωτές, γεγονός που δυσχεραίνει τον προγραμματισμό του έργου τους.
  
           Στη Φθιώτιδα, στο ΚΕΔΔΥ και στις Σχολικές Μονάδες Ειδικής Αγωγής κ΄ Εκπαίδευσης (Σ.Μ.Ε.Α.Ε) ο αριθμός των υπηρετούντων με οργανική θέση δεν επαρκεί αλλά και ο αριθμός των πιστώσεων που κάθε χρόνο διατίθενται για την πρόσληψη αναπληρωτών είναι δυσανάλογος με το μαθητικό πληθυσμό και τις πιστώσεις που διατίθενται σε άλλες περιφέρειες με μικρότερο μαθητικό πληθυσμό.

 ΕΡΩΤΑΤΑΙ ο κ. Υπουργός:

1.    Ποιες ενέργειες έχουν γίνει για την κάλυψη των κενών;

2.    Ποιες ενέργειες έχουν γίνει για τη δημιουργία ενιαίου πρωτοκόλλου αξιολόγησης των μαθητικών δυσκολιών αλλά και της λειτουργίας των ΚΕΔΔΥ;


Αθήνα  07-09-2012                                              Η ερωτούσα Βουλευτής
                                                                      Ελένη Μακρή-Θεοδώρου

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Παρακαλούμε γράφετε τα σχόλια σας με ελληνικούς χαρακτήρες (κεφαλαία ή μικρά). Επίσης παρακαλούμε πολύ να μην γράφετε υβριστικά σχόλια. Πάντα υπάρχει τρόπος να περιγράψετε μία κακή κατάσταση χωρίς ύβρεις.

Σχόλια με λατινικούς ή άλλους χαρακτήρες, όπως επίσης σχόλια υβριστικά και συκοφαντικά στο εξής θα διαγράφονται.

Παρακαλούμε λοιπόν τους φίλους αναγνώστες:

ΟΧΙ SPAM,
ΟΧΙ GREEKLISH,
ΟΧΙ ΠΡΟΣΒΛΗΤΙΚΑ ΣΧΟΛΙΑ

Παρακαλούμε επίσης τα σχόλιά σας να είναι σχετικά με την ανάρτηση.

ΣΤΑ ΕΠΩΝΥΜΑ ΑΡΘΡΑ, ΠΑΡΑΚΑΛΟΥΜΕ ΚΑΙ ΕΠΩΝΥΜΑ ΣΧΟΛΙΑ.

______________________________________ Αρχειοθήκη αναρτήσεων ιστολογίου