Σάββατο, 6 Σεπτεμβρίου 2014

Ο Β. Κυριακάκης με τα Δ.Σ των Συλλόγων Εκπαιδευτικών Φθιώτιδας

Συνάντηση του βουλευτή Φθιώτιδας του ΣΥΡΙΖΑ,
Β. Κυριακάκη με τα Δ.Σ των συλλόγων των εκπαιδευτικών Πρωτ/θμιας & Δευτ/θμιας του νομού.

  
Θετική ήταν η ανταπόκριση των Δ.Σ των συλλόγων των εκπαιδευτικών Πρωτ/θμιας και Δευτ/θμιας εκπ/σης του νομού στην πρόσκληση του βουλευτή Φθιώτιδας του ΣΥΡΙΖΑ Βασίλη Κυριακάκη. 

Χθες, Παρασκευή 5/9/2014,ο βουλευτής, συνοδευόμενος από την επικεφαλής της «Παρέμβασης Πολιτών για τη Λαμία»  Μαρία Αντωνίου και μέλη του τμήματος Παιδείας της Ν.Ε του ΣΥΡΙΖΑ, επισκέφθηκε  τα γραφεία του ΣΕΠΕ Φθιώτιδας, συναντήθηκε με τις αντιπροσωπείες των εκπαιδευτικών, και των δύο βαθμίδων εκπαίδευσης, και ενημερώθηκε εκτενώς για τα προβλήματα που παρουσιάζονται στη λειτουργία των σχολείων λίγες μόνο μέρες πριν την έναρξη των μαθημάτων. 

Τόσο ο πρόεδρος του ΣΕΠΕ όσο και ο πρόεδρος της ΕΛΜΕ στις τοποθετήσεις τους αναφέρθηκαν:


·        Στη μη πραγματοποίηση για μια ακόμα φορά μόνιμων διορισμών γενικά, αλλά και ειδικότερα στην ειδική αγωγή όπου και πάλι,  αναπληρωτές  εκπαιδευτικοί θα καλύψουν τα αυξημένα κενά.

·        Στη μειωμένη χρηματοδότηση για τη λειτουργία των σχολείων, τη στιγμή που διατίθενται μεγάλα ποσά για την προετοιμασία  των στελεχών της εκπαίδευσης για την αξιολόγηση της σχολικής μονάδας και του εκπαιδευτικού έργου.

·        Στο νόμο για την αξιολόγηση και τον νέο πειθαρχικό νόμο που δημιουργεί κλίμα εκφοβισμού, ανασφάλειας και ανταγωνισμού στους εκπαιδευτικούς και στους απομακρύνει από κάθε έννοια ελεύθερης και δημιουργικής συνεργασίας.

·        Στην πραγματική εφαρμογή του ενιαίου βαθμολογίου-μισθολογίου και στην αύξηση του μισθού των νεοδιόριστων εκπαιδευτικών, που καλούνται να υπηρετήσουν σε δυσπρόσιτες- παραμεθόριες περιοχές  με αυξημένο κόστος διαβίωσης.

·        Στις μετατάξεις εκπαιδευτικών ειδικοτήτων από την Β/θμια στην Α/θμια  και στις τοποθετήσεις τους κατά προτεραιότητα σε σχέση με τους αντίστοιχους εκπαιδευτικούς της Α/θμιας σε σχολεία του κέντρου.

·        Στην αποδόμηση των ολοήμερων σχολείων με τις αυστηρές προϋποθέσεις λειτουργίας τους (με ελάχιστο ολοημέρου τμήματος τους 15 μαθητές και τους 60 συνολικά στη δύναμη του σχολείου) καθώς και  με την εφαρμογή ελαστικού ωραρίου αποχώρησης των μαθητών, που μετατρέπει ουσιαστικά το σχολείο από κέντρο δημιουργικής απασχόλησης- εκπαίδευσης σε κέντρο φύλαξης.

·        Στην ευκαιριακή λειτουργία των τμημάτων ενισχυτικής διδασκαλίας και πρόσθετης στήριξης των αδύναμων μαθητών, λόγω της έλλειψης εκπαιδευτικών και της διάθεσης μόνο των πλεοναζόντων ωρών του ωρολογίου προγράμματος.

·        Στις προσλήψεις των εκπαιδευτικών που τέθηκαν σε διαθεσιμότητα με τις καταργήσεις των ειδικοτήτων τους από τα ΕΠΑΛ-ΕΠΑΣ οι οποίοι παρά τις υποσχέσεις για την επαναπρόσληψή τους σε άλλους φορείς, εξακολουθούν να είναι ανενεργοί και πολλοί απλήρωτοι.

Στη συζήτηση έγινε αναφορά και σε ζητήματα τοπικού ενδιαφέροντος  που αφορούν την κτιριακή υποδομή των σχολείων με ιδιαίτερη αναφορά στα νηπιαγωγεία που στεγάζονται σε ιδιόκτητους- ακατάλληλους για τη χρήση τους χώρους καθώς επίσης και τη μεταφορά των μαθητών όπου προβλέπεται περιορισμός των δρομολογίων και επιβολή αντιτίμου. 

Ιδιαίτερη θέση στη συζήτηση έλαβε η συγχώνευση των Λ.Τ Λάρυμνας στο ΓΕΛ Μαρτίνου, για την οποία ο βουλευτής από 28/7/2014 έχει καταθέσει σχετική ερώτηση η οποί παραμένει αναπάντητη έως σήμερα, και ενημερώθηκε για την πορεία της κινητοποίησης των μαθητών, των γονέων και της τοπικής κοινωνίας

Ο βουλευτής στην τοποθέτηση του εξέφρασε τη συμπαράστασή του στα δίκαια αιτήματα και τις ανησυχίες των εκπ/κων, δεσμεύτηκε να τα μεταφέρει στο τμήμα Παιδείας του ΣΥΡΙΖΑ καθώς και στους Δ/ντες Α/θμιας και Β/θμιας εκπ/σης του νομού στην επικείμενη συνάντηση που θα έχει μαζί τους τη Δευτέρα 8/9 καθώς και στον Περιφερειακό Δ/ντη εκπαίδευσης στη συνέχεια.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Παρακαλούμε γράφετε τα σχόλια σας με ελληνικούς χαρακτήρες (κεφαλαία ή μικρά). Επίσης παρακαλούμε πολύ να μην γράφετε υβριστικά σχόλια. Πάντα υπάρχει τρόπος να περιγράψετε μία κακή κατάσταση χωρίς ύβρεις.

Σχόλια με λατινικούς ή άλλους χαρακτήρες, όπως επίσης σχόλια υβριστικά και συκοφαντικά στο εξής θα διαγράφονται.

Παρακαλούμε λοιπόν τους φίλους αναγνώστες:

ΟΧΙ SPAM,
ΟΧΙ GREEKLISH,
ΟΧΙ ΠΡΟΣΒΛΗΤΙΚΑ ΣΧΟΛΙΑ

Παρακαλούμε επίσης τα σχόλιά σας να είναι σχετικά με την ανάρτηση.

ΣΤΑ ΕΠΩΝΥΜΑ ΑΡΘΡΑ, ΠΑΡΑΚΑΛΟΥΜΕ ΚΑΙ ΕΠΩΝΥΜΑ ΣΧΟΛΙΑ.

______________________________________ Αρχειοθήκη αναρτήσεων ιστολογίου