Τρίτη 28 Ιανουαρίου 2014

Βρώμικη προπαγάνδα με τιμές προϊόντων και στόχο τους σταυρούς στις εκλογές

Παρατηρούμε ένα πόλεμο που λαμβάνει χώρα τον τελευταίο καιρό στο ίντερνετ, με πρωταγωνιστές, γερμανικές πολυεθνικές.
 
Ενσωματωμένη εικόνα 2

Κάθε τρεις και λίγο "σκάει" μια συγκριτική εικόνα που περιγράφει πόσο πουλάνε στην Γερμανία ένα προϊόν και πόσο το πωλούν στην Ελλάδα.
Blogger-Δημοσιογράφοι; συνοδεύουν τις εν λόγω φωτογραφίες με πύρινα άρθρα, προσπαθώντας να εγείρουν το αίσθημα της αγανάκτησης που αισθάνεται ο πολίτης με τις υπάρχουσες πολιτικές που εφαρμόζονται στη χώρα μας.

Είναι απορίας άξιο πως κάποιοι "δημοσιογράφοι - blogger" από την μια να έχουν στοιχεία από έρευνες σε λογαριασμούς τραπεζών, απόρρητα έγγραφα, αποδείξεις που στοιχειοθετούν τις αποκαλύψεις που δημοσιεύουν και από την άλλη να σερβίρουν απλά μια φωτογραφία, χωρίς να αποκαλύπτουν τον πραγματικό φταίχτη.

Καμία έρευνα δεν υπάρχει, όπως για παράδειγμα, ποιος τιμολογεί αρχικά, ποια είναι η τιμή χονδρικής κλπ

Βλέπετε στο μέσο το οποίο αρθρογραφούν, δεν πουλάει στους αναγνώστες τους η εταιρία που απλά υπερχρεώνει.
 
Πρέπει να έχει και κάποια χαρακτηριστικά που θα κάνει τους αναγνώστες να αγανακτήσουν.
 
Μια γερμανική εταιρία λιανικής, είναι το τέλειο θύμα για τους σκοπούς που κρύβονται από πίσω.

Στην διαχείριση του αισθήματος της αγανάκτησης, κρύβονται πολιτικά κόμματα, κινήματα και κινήσεις πολιτών, που προσπαθούν να βγουν από την αφάνεια και να αποκτήσουν ύπαρξη στις μετρήσεις των στατιστικών ερευνών.

Τα μικρά blogs απλά αναπαράγουν και αυτά προσπαθώντας να βγουν και αυτά από την αφάνεια, μια και πιστεύουν ότι βρήκαν το ζουμερό θέμα.

Ας πάρουμε λοιπόν την τελευταία "αποκάλυψη" που μιλά για την διαφορά τιμής ενός κινητού.

Τι έχουμε λοιπόν σε αυτή την καταγγελία?

Κατ αρχάς μια άριστα δομημένη μακέτα, την οποία έκανε μια υπάλληλος σουπερμάρκετ (η οποία είναι και διαχειρίστρια στην τεράστια ομάδα των 288 ατόμων στο facebook)

Εν συνεχεία, η τρομερή είδηση «λαβράκι» άξια πρωτοσέλιδου σε κυριακάτικη εφημερίδα.
Στα σχόλια και τις αναδημοσιεύσεις που ακολουθούν «αγανακτισμένοι» διαρρηγνύοντας τα ιμάτια τους περί της κακής γερμανικής εταιρίας.
 
Ως αλαλάζων μεσαιωνικός όχλος, ζητούν να καεί στην πυρά η εταιρία που έβαλε την ίδια τιμή με όλο τον ανταγωνισμό, αλλά είχε την ατυχία να είναι γερμανική.

Είναι προφανές ότι κάποιοι “ξύπνιοι” εκμεταλλεύονται την αγανάκτηση του κόσμου, είτε για να προβληθούν οι ίδιοι, είτε για να προβάλουν το “αφεντικό” τους πετώντας λάσπη σε αντιπάλους.

Η ιερά εξέταση, είτε είναι άσχετη με το εμπόριο, είτε σκόπιμα κρύβει ότι την προτεινόμενη λιανική τιμή την καθορίζει η Sony Hellas και όχι τα καταστήματα στην συγκεκριμένη δημοσίευση.

Ενσωματωμένη εικόνα 1

Η τιμή που έχει το MediaMarkt είναι η αντίστοιχη που έχουν όλα τα πολυκαταστήματα εν Ελλάδι.
Το ελληνικό Πλαίσιο –> 689,00 € (θα το ρίξουμε στην πυρά (πάλι?))
To Public –> 689,00 €
Η DIXON – Κωτσόβολος –> 689,00 €
 
Επομένως δεν είναι θέμα MediaMarkt αλλά Sony Hellas που προσπαθεί να βγάλει τα σπασμένα από τους Έλληνες.

Εάν στην Γερμανία ο τοπικός ανταγωνισμός το έχει στα 489,00 € λογικό να το έχει και το MediaMarkt 489,00 €, μια και η εκεί sony το διαθέτει φθηνότερα.

Αν κάτι το βρίσκεται ακριβό ΜΗΝ το αγοράσετε. Έτσι, θα υποχρεωθεί η Sony Hellas και η κάθε Sony να ρίξει την τιμή.

Σταματήστε να είστε πρόβατα και να τρέχετε με την ψυχολογία του όχλου να κάψετε τις μάγισσες.

Το παιχνίδι παίζεται αλλού και παίζεται εις βάρος σας.


Νίκος Κωνσταντινίδης

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Παρακαλούμε γράφετε τα σχόλια σας με ελληνικούς χαρακτήρες (κεφαλαία ή μικρά). Επίσης παρακαλούμε πολύ να μην γράφετε υβριστικά σχόλια. Πάντα υπάρχει τρόπος να περιγράψετε μία κακή κατάσταση χωρίς ύβρεις.

Σχόλια με λατινικούς ή άλλους χαρακτήρες, όπως επίσης σχόλια υβριστικά και συκοφαντικά στο εξής θα διαγράφονται.

Παρακαλούμε λοιπόν τους φίλους αναγνώστες:

ΟΧΙ SPAM,
ΟΧΙ GREEKLISH,
ΟΧΙ ΠΡΟΣΒΛΗΤΙΚΑ ΣΧΟΛΙΑ

Παρακαλούμε επίσης τα σχόλιά σας να είναι σχετικά με την ανάρτηση.

ΣΤΑ ΕΠΩΝΥΜΑ ΑΡΘΡΑ, ΠΑΡΑΚΑΛΟΥΜΕ ΚΑΙ ΕΠΩΝΥΜΑ ΣΧΟΛΙΑ.

______________________________________ Αρχειοθήκη αναρτήσεων ιστολογίου