Παρασκευή 14 Φεβρουαρίου 2014

Αλεξάνδρα Βεντούρη - Νασοπούλου: "Όλοι μας γνωριζόμαστε σε αυτόν τον τόπο"

Η απάντηση της Αλεξάνδρα Βεντούρη - Νασοπούλου στις χαμηλότατου επιπέδου και ήθους δηλώσεις της Ν.Ε. Φθιώτιδας του ΠΑΣΟΚ:




«Όλοι μας γνωριζόμαστε σε αυτόν τον τόπο και ως πολιτικοί -στο φινάλε- κρινόμαστε από τους ψηφοφόρους μας. 



Η δήλωση αποχώρησης μου από το ΠΑΣΟΚ ήταν πολιτική. Εκείνοι αντέδρασαν με χυδαίες ύβρεις. 


Τους τις χαρίζω μαζί με την...ανυποληψία στην οποία έχουν οδηγήσει ένα πάλαι ποτέ μεγάλο κόμμα, την ιστορία του οποίου τίμησα με την μέχρι πρότινος συμμετοχή μου.

Η υβριστική πανικόβλητη αντίδραση τους, δικαιώνει την απόφαση μου.»

Η κυρία Βεντούρη - Νασοπούλου είχε δημοσιοποιήσει την παραίτηση της από την Ν.Ε. ΠΑΣΟΚ:


Θέμα : Δήλωση Παραίτησης 

Αξιότιμοι Κύριοι και Κυρίες,

Με αίσθημα ευθύνης και σεβασμού στον εαυτό μου, τα ιδανικά και τις αρχές τις οποίες αταλάντευτα υπηρετώ με αίσθηση προσφοράς στο κοινωνικό σύνολο και σε όσους με την ψήφο τους με τιμούν και με στηρίζουν, αισθάνομαι σήμερα την ανάγκη να καταθέσω την παραίτηση μου από μέλος της Νομαρχιακής Επιτροπής του ΠΑΣΟΚ Φθιώτιδας.

Κι αυτό γιατί «η σταγόνα ξεχείλισε το ποτήρι» με πολιτικές πρακτικές που ορισμένοι θα με ήθελαν «διακοσμητικό στοιχείο» στις επιδιώξεις τους. Είναι κάτι που δεν αρμόζει ούτε στον χαρακτήρα μου, αλλά ούτε και ποτέ υιοθέτησα στην πολιτική διαδρομή μου.

Αρνούμαι λοιπόν να συμμετέχω σε ανελεύθερες και αντιδημοκρατικές λογικές και θα έλεγα και ανέντιμες πολιτικά πρακτικές.

Θα ήθελα και πάλι να ευχαριστήσω ειλικρινά όσους με τίμησαν και με εμπιστεύτηκαν με την ψήφο τους. Η πράξη μου αυτή νομίζω ότι δικαιώνει την επιλογή τους. 

Με εκτίμηση

Αλεξάνδρα Βεντούρη-Νασοπούλου 

1 σχόλιο:

Παρακαλούμε γράφετε τα σχόλια σας με ελληνικούς χαρακτήρες (κεφαλαία ή μικρά). Επίσης παρακαλούμε πολύ να μην γράφετε υβριστικά σχόλια. Πάντα υπάρχει τρόπος να περιγράψετε μία κακή κατάσταση χωρίς ύβρεις.

Σχόλια με λατινικούς ή άλλους χαρακτήρες, όπως επίσης σχόλια υβριστικά και συκοφαντικά στο εξής θα διαγράφονται.

Παρακαλούμε λοιπόν τους φίλους αναγνώστες:

ΟΧΙ SPAM,
ΟΧΙ GREEKLISH,
ΟΧΙ ΠΡΟΣΒΛΗΤΙΚΑ ΣΧΟΛΙΑ

Παρακαλούμε επίσης τα σχόλιά σας να είναι σχετικά με την ανάρτηση.

ΣΤΑ ΕΠΩΝΥΜΑ ΑΡΘΡΑ, ΠΑΡΑΚΑΛΟΥΜΕ ΚΑΙ ΕΠΩΝΥΜΑ ΣΧΟΛΙΑ.

______________________________________ Αρχειοθήκη αναρτήσεων ιστολογίου