Πέμπτη 6 Φεβρουαρίου 2014

Θ.Γιαννόπουλος: "Δεν θα κάνω πίσω για τον εκλεκτό υιό της κ. Μπακογιάννη!"

Δριμεία επίθεση εξαπέλυσε κατά της Ντόρας Μπακογιάννη και όχι μόνον, ο υποψήφιος Περιφερειάρχης Θανάσης Γιαννοπουλος με συνέντευξή του στην εφημερίδα Η Ωρα της Φωκίδας με την ευκαιρία της παρουσίας του στον γειτονικό Νομό.
 
«Δεν αποφάσισα εγώ να κατέβω απέναντι στον Κώστα Μπακογιάννη. Η οικογένεια Μητσοτάκη αποφάσισε να κατεβεί απέναντί μου. Η κα Ντόρα Μπακογιάννη και ο κ.Κώστας Μπακογιάννης με δηλώσεις του πριν από μήνες είχαν ταχθεί υπέρ της υποψηφιότητάς μου», δηλώνει φανερά ενοχλημένος ο κ. Γιαννόπουλος.
 
«Έχω συνηθίσει να παλεύω. Όσοι αρθρογραφούν και αγωνίζονται να πείσουν ότι θα κάνω πίσω για να προχωρήσει ο εκλεκτός υιός της κ. Μπακογιάννη, απλώς χάνουν το χρόνο τους. Τους πληροφορώ για μια ακόμη φορά ότι δεν θα κάνω πίσω. Ας το ξέρουν για να μη χαλάνε τσάμπα μελάνι ή όποια άλλα μέσα έχουν στη διάθεσή τους» διευκρίνισε.
 
Σχετικά με την επιλογή της ΝΔ να μην στηρίξει την υποψηφιότητά του, ο κ. Γιαννόπουλος τόνισε ότι λίγες μέρες πριν ανακοινώσει την υποψηφιότητά του και ενώ είχε ήδη απευθύνει την πρόσκληση στα μέσα ενημέρωσης, δέχτηκε ένα τηλέφωνο από τον κ. Κώστα Μπούρα, στενό συνεργάτη του κ. Σαμαρά, ο οποίος του ζήτησε να μην προχωρήσει στην ανακοίνωση και να περιμένει να ανακοινώσει το κόμμα την υποψηφιότητά του. 

«Απάντησα ότι θα ανακοινώσω και τους είπα να αποφασίσουν τι θα κάνουν. Έκτοτε δεν είχαμε άλλη επικοινωνία», είπε ο κ. Γιαννόπουλος. Υποστήριξε δε, ότι δεν τον πειράζει που δεν τον επέλεξαν και δήλωσε ότι τον ενδιαφέρει μόνο ο κόσμος. «Τώρα που οι πολίτες δοκιμάζονται σκληρά με όλα αυτά τα μέτρα, εμάς μόνο αυτό μας ενδιαφέρει. Οι πολίτες είναι το μοναδικό μας όπλο»,δήλωσε.
 
Εξήγησε ότι έρχεται σε επαφή με όλους ανεξάρτητα που ανήκουν και τόνισε ότι θα επιδιώξει ο συνδυασμός του να έχει εκπροσώπηση από όλα τα κόμματα.
 
Απαντώντας σχετικά με το ενδεχόμενο να του χρεωθεί η ήττα του επίσημου υποψηφίου, ξεκαθάρισε ότι δεν τον ενδιαφέρει. «Δε με νοιάζει τι λένε ή τι θα πουν οι κακόβουλοι. Στόχος μας είναι να πάρουμε την περιφέρεια για να εφαρμόσουμε το πρόγραμμά μας. Ένα πρόγραμμα λιτό και υλοποιήσιμο και όχι βερμπαλιστικό και ανεδαφικό. Η παρουσία μου σήμερα εδώ έχει στόχο να ενημερωθώ από τους θεσμικούς φορείς για το πρόγραμμα που υλοποιήθηκε με το καλλικρατικό μοντέλο. Θα δούμε ποιες είναι οι αστοχίες, τι δεν έγινε, ποιες είναι οι γέφυρες για να μπορέσουμε με τους συνεργάτες μου να δημιουργήσουμε το πρόγραμμά μας» τόνισε.
 
Τέλος απαντώντας στην ερώτηση γιατί να τον ψηφίσει ο πολίτης αυτόν και όχι τον κομματικό υποψήφιο της ΝΔ, τόνισε ότι δε σκοπεύει να απολογηθεί για όλες της επιλογές ή τα ενδεχόμενα σφάλματα της ΝΔ. «Το γεγονός ότι έχω μια κομματική ταυτότητα δείχνει ότι δεν έχω κατεβεί από το διάστημα».
 
«Οι πολίτες θέλω να με κρίνουν για αυτό που είμαι και την πορεία που έχω. Να με κρίνουν για την υπουργική, τη βουλευτική μου πορεία και για τις δημόσιες θέσεις που διατυπώνω και υπηρετώ», κατέληξε ο κ. Γιαννόπουλος.
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Παρακαλούμε γράφετε τα σχόλια σας με ελληνικούς χαρακτήρες (κεφαλαία ή μικρά). Επίσης παρακαλούμε πολύ να μην γράφετε υβριστικά σχόλια. Πάντα υπάρχει τρόπος να περιγράψετε μία κακή κατάσταση χωρίς ύβρεις.

Σχόλια με λατινικούς ή άλλους χαρακτήρες, όπως επίσης σχόλια υβριστικά και συκοφαντικά στο εξής θα διαγράφονται.

Παρακαλούμε λοιπόν τους φίλους αναγνώστες:

ΟΧΙ SPAM,
ΟΧΙ GREEKLISH,
ΟΧΙ ΠΡΟΣΒΛΗΤΙΚΑ ΣΧΟΛΙΑ

Παρακαλούμε επίσης τα σχόλιά σας να είναι σχετικά με την ανάρτηση.

ΣΤΑ ΕΠΩΝΥΜΑ ΑΡΘΡΑ, ΠΑΡΑΚΑΛΟΥΜΕ ΚΑΙ ΕΠΩΝΥΜΑ ΣΧΟΛΙΑ.

______________________________________ Αρχειοθήκη αναρτήσεων ιστολογίου