Τρίτη, 11 Μαρτίου 2014

Πάνος Κυρίτσης (Caldera Collection Hotels): Δυνατότητες για επέκταση σε Τουρκία, Ασία και Μέση Ανατολή

Ο κ. Πάνος Κυρίτσης, γενικός διευθυντής στα ξενοδοχεία Caldera Collection Hotels, δίνει το στίγμα ανάπτυξης του ομίλου σε νέες αγορές όπως η Τουρκία, οι ασιατικές αγορές και οι αγορές της Μέσης Ανατολής και αναφέρεται στο κύριο συστατικό μιας σύγχρονης πετυχημένης επιχείρησης στο κομμάτι του τουρισμού, σε συνέντευξή του στο Travel Daily News.


Στη φωτογραφία (από αριστερά προς τα δεξιά):
Ο κ. Πάνος Κυρίτσης, γενικός διευθυντής Caldera Collection Hotels,
ο κ. Ανδρέας Πατηνιώτης, πρόεδρος Caldera Collection Hotels και
ο κ. Νίκος Ντίνος, Villa Manager Celestia Grand.
   
 Η συνέντευξη:


TravelDailyNews: Κε Κυρίτση, ποια ήταν η στρατηγική για τη συνένωση 5 διαφορετικών ξενοδοχείων κάτω από μια ομπρέλα;


Π.Κ.: Όλα ξεκίνησαν από τις διαφορετικές ανάγκες των πελατών. Οι πελάτες αναζητούσαν διαμονή διαφορετική σε κάθε περίσταση και παράλληλα πέραν της διαμονής αναζητούσαν εμπειρίες. Η ιδέα ήταν ο Όμιλος στήθηκε επάνω σε ένα πρότυπο σταθερής ποιότητας υπηρεσιών αλλά για όλα τα βαλάντια και με πλήθος προσφερόμενων εμπειριών.


TDN: Ποιοι είναι οι μελλοντικοί στόχοι προώθησης των ξενοδοχείων και σε ποιες αγορές;

Π.Κ.: Ασφαλώς ακολουθούμε τις παραδοσιακές αγορές της Σαντορίνης που είναι οι ΗΠΑ, η Βρετανία και η κεντρική Ευρώπη. Παράλληλα όμως η ανάπτυξη του ομίλου μας δίνει δυνατότητες για επέκταση και σε νέες αγορές όπως η αγορά της Τουρκίας την οποία επισκεφθήκαμε πρόσφατα, αλλά και άλλες κυρίως ασιατικές αγορές και αγορές της Μέσης Ανατολής. Υπάρχουν αγορές όπως της Μέσης Ανατολής όπου οι ανάγκες και οι απαιτήσεις διαφέρουν από αυτές του Ευρωπαίου. Και σε αυτές τις αγορές έχουμε προιόντα να τους προσφέρουμε και να τα πλαισιώσουμε από τις κατάλληλες εμπειρίες.


TDN: Ποια είναι ηλεκτρονική στρατηγική και παρουσίαση της αλυσίδας;

Π.Κ.: Δίνουμε μεγάλη έμφαση στην digital επικοινωνία μας και γι’αυτό, πέρα από την εκπαίδευση του προσωπικού και την πρόσληψη νέων ανθρώπων σχετικών με τις τεχνολογίες, έχουμε συνεργασίες με κορυφαίες εταιρείες συμβούλους του χώρου, ώστε το τελικό αποτέλεσμα να είναι αντάξιο μιας σύγχρονης επιχείρησης που στοχεύει πραγματικά στον 21ο αιώνα. Ακολουθώντας στην πράξη το motto που λέει ότι “η Caldera Collection προσφέρει υπηρεσίες από τον 19ο στον 21ο αιώνα”.
     
     
TDN: Είστε αρκετά νεαρός και κατέχετε τον τίτλο του Managing Director του ομίλου. Πως αισθάνεστε για αυτό;
 
Π.Κ.: Ο Όμιλος λειτουργώντας ως μια σύγχρονη επιχείρηση στηρίζεται κυρίως στα αποτελέσματα και όχι σε άλλου είδους στερεότυπα. Υπήρξα Manager ενός των ξενοδοχείων του ομίλου κάτω από μια άριστη συνεργασία με πολύ καλά αποτελέσματα. Μία από τις ριζικές αλλαγές που κάνουμε είναι η μείωση του μέσου όρου ηλικίας των στελεχών μας. Ο Όμιλος πλεον απαρτίζεται από άτομα με όρεξη για δουλειά και σύγχρονο πνεύμα.
 
   
TDN: Έχετε διακρίσεις και βραβεία. Ποιο είναι το κύριο συστατικό μιας σύγχρονης πετυχημένης επιχείρησης στο κομμάτι του τουρισμού;

Π.Κ.: Ο άνθρωπος είναι ο κυρίαρχος παράγοντας στην Caldera collection και από την πλευρά του πελάτη, αλλά και από την πλευρά των συνεργατών. Στηριζόμαστε στους καλούς συνεργάτες και τη δυνατή ομάδα. Το ότι το Celestia Grand που φέτος βγήκε  16ο best luxury ξενοδοχείο στην Ελλάδα, ή το Petit Palace που ανακηρύχθηκε στα TOP25 πιο ρομαντικά ξενοδοχεία στην Ευρώπη, δεν ήταν αυτοσκοπός, αλλά αποτέλεσμα μιας μεθοδικής προσπάθειας με γνώμονα τις άριστες υπηρεσίες. 
   
   
TDN: Καλύπτετε όλη την γκάμα των επιλογών ενός απαιτητικού ταξιδιώτη- επισκέπτη. Σε αυτήν την χρονική περίοδο τι ζητά ο Έλληνας ταξιδιώτης;

Π.Κ.: Στον όμιλό μας οι παροχές δε σταματούν στην πολυτέλεια διαμονής, αλλά συνεχίζουν με μοναδικές εμπειρίες που μεταμορφώνουν την απόδρασή του επισκέπτη σε ονειρικές και αξέχαστες διακοπές. Στα ξενοδοχεία μας, οι οικογένειες και τα νεαρά ζευγάρια, οι οινολάτρες και οι γευσιγνώστες, οι νεόνυμφοι και οι VIPs, βρίσκουν πάντα τις ταιριαστές εμπειρίες που επιθυμούν να απολαύσουν. Αυτό συνδυάζεται με ένα εύρος επιλογών για όλα τα Budget, Από το απλό αξιοπρεπές δωμάτιο στα Φυρά μέχρι την πολυτελή Villa που επιλέγουν οι επώνυμοι και οι VIP.

   
TDN: Πώς βλέπετε τη φετινή χρονιά; Είστε αισιόδοξος;
 
Π.Κ.: Όλα δείχνουν ότι θα είναι μια χρονιά ρεκόρ για τον ελληνικό τουρισμό. Και τα δικά μας νούμερα, αλλά και στο σύνολο του νησιού αυτή η αίσθηση επικρατεί. Προσωπικά θα ήμουν αισιόδοξος και κάτω από δυσχερέστερες συνθήκες, αλλά ναι, είμαι πολύ αισιόδοξος.

   
TDN: Κλείνοντας τη συνέντευξη αυτή, πείτε μου γιατί ο επισκέπτης πρέπει να έρθει στα δικά σας ξενοδοχεία.

Π.Κ.: H Caldera Collection προσφέρει προϊόντα και υπηρεσίες που καλύπτουν ένα τεράστιο φάσμα απαιτήσεων και οικονομικών δυνατοτήτων. Από το Παλιό αρχοντικό του Μαρκεζίνη του 19ου αιώνα, μέχρι το μοναδικό Volcano View με τις τρεις πισίνες και το Celestia Grand με την μοναδική του αίγλη. Τα καταλύματά μας τα πλαισιώνουμε με ένα φάσμα υπηρεσιών και εμπιριών όπως οι αξέχαστες γαμήλιες στιγμές, οι ασφαλείς οικογενειακές διακοπές, το Ελληνικό Πρωινό, τα μαθήματα μαγειρικής, εμπειρίες γευσιγνωσίας ή οινογνωσίας κρουαζιέρες κ.άα. Δεν είναι μόνο η εμπειρία της διαμονής αλλά γίνεται η ίδια η διαμονή μια αξέχαστη εμπειρία.



 traveldailynews 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Παρακαλούμε γράφετε τα σχόλια σας με ελληνικούς χαρακτήρες (κεφαλαία ή μικρά). Επίσης παρακαλούμε πολύ να μην γράφετε υβριστικά σχόλια. Πάντα υπάρχει τρόπος να περιγράψετε μία κακή κατάσταση χωρίς ύβρεις.

Σχόλια με λατινικούς ή άλλους χαρακτήρες, όπως επίσης σχόλια υβριστικά και συκοφαντικά στο εξής θα διαγράφονται.

Παρακαλούμε λοιπόν τους φίλους αναγνώστες:

ΟΧΙ SPAM,
ΟΧΙ GREEKLISH,
ΟΧΙ ΠΡΟΣΒΛΗΤΙΚΑ ΣΧΟΛΙΑ

Παρακαλούμε επίσης τα σχόλιά σας να είναι σχετικά με την ανάρτηση.

ΣΤΑ ΕΠΩΝΥΜΑ ΑΡΘΡΑ, ΠΑΡΑΚΑΛΟΥΜΕ ΚΑΙ ΕΠΩΝΥΜΑ ΣΧΟΛΙΑ.

______________________________________ Αρχειοθήκη αναρτήσεων ιστολογίου